Hop til indhold
19 cm glæde

Endnu et besøg hos sabrina

Recommended Posts

Ja så fik jeg lige smidt pikken forbi Sabrina i Christiansfeldt igen, havde hørt at hun havde fået hendes første tatoo så den måtte jeg lige tjekke.Havde aftalt 45 min. hygge med 69, superfransk og slug samt 2 udløsninger og sex med gummi. Mega flot tusch hun har fået og flot placeret på det ene bryst og op på skulderen, nå det var ikke kun tuschen jeg var kommet efter så hurtigt blev klunset smidt og det sjove på lagnet kunne begynde. Hun var lige så skøn og indlevende som første gang jeg besøgte hende og man må slikke og pille og røre alt det man vil og lidt fingerknep i fissen og i 2ern er hun også helt ok med. der gik dog ikke længe før jeg kunne mærke at trykket steg og snart kom jeg i hendes skønne mund og hun slugte det hele med et smil samtidlig med at hun fik " orgasme" det lød

ægte nok men hvem kan vide men ok for mig, Så var det tid til at ligge og hygge snakke og nusse og ikke mindst kysse med denne frække og dejlige tøs, havde dog lidt svært ved at holde fingrene væk fra hendes lækre krop så inden længe begyndte der at være liv syd for navlen og efter lidt gensidig slikkeri blev kondomet monteret og hun besteg den stolte ganger og inden længe måtte jeg overgive

mig endnu en gang og kom dybt oppe i hende og så var der ikke mere energi i den gamle. Efter lidt aftøring og lidt mere nusseri var det var jeg klar til at drible hjemad igen men fik dog en kop kaffe og lidt hygge snak før jeg kørte. De

45 min. var dog blevet til 80 min. uden at hun kiggede på uret. Hun kan klart anbefales og jeg ligger mine glædespige penge hos hende for efter tiden da hun bare er super skøn og total lækker og med en super service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Sabrina har annonceret pause fra næste uge, så jeg besluttede at vende kajakken mod Christiansfeld her til aften, hvor hun holder hus om mandagen.

Inspireret af ovenstående begejstrede omtale, aftalte jeg en halv times fri leg. Og det var lige hvad jeg fik.

 

Sabrina er en smuk, dejlig, berøringsvenlig og sjov tøs at lægge arm med. Varme, humor, kys og fræk snak tændte mig tilpas, så den halve time ikke blev udfordret, men masser af valuta for pengene.

 

Hermed en klar anbefaling til et besøg hos hende - dog i Aabenraa resten af ugen.

Redigeret af Professoren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suk, Suk,

Hun er taget hjem, men vil komme igen, kunne forstå på hende at der nok vil gå

mellem 5 til 7 uger inden hun kommer, skulle have ordnet noget,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun taler udemærket Dansk. Om hun er finsk, det tvivler jeg på, men det er kun en personlig opfattelse ;-).

Hun er i hvertfald rigtig sød og en meget flot pige - og hun er helt sikkert født med et kinky-gen hvis du er til den slags :-D.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan foregår det på adressen? Tænker på om man kører ind i gårdspladsen/indkørslen, og parkere bag huset? Hvilken indgang bruges?

Spørger fordi jeg tilfældigvis kørte fordi idag, og det ligner jo bare et alm. privat hus.. Der gik en kvinde og lugede ukrudt (ikke Sabrina; ))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende i Åbenrå, så jeg bliver dig svar skyldig.

 

I Åbenrå fik jeg en adresse og ringede til hende på det aftalte tidspunkt og fik så lejligheds adressen :-). Mit bud er bestil en tid og få adressen og når du er på "pladsen" ring og få instrukser :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

...du kører ind i gården bag ved huset og parkerer diskret - indgangen er ligeledes bagved. Hende der lugede var givetvis Diana eller telefonpigen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Diana, ja der var navnet jeg ikke kunne huske.

Diana er fra Polen men har boet fast paa adressen i mange aar. Hun har selv vaeret at moede paa adressen - ved ikke om hun er aktiv mere.

Hun er selv super kinky. Har oplevet hende parktisere sorte kys og megafransk m. slug saadan bare lige uden der var betalt og aftalt.

 

Hun havde den gang ogsaa tit importeret unge piger fra Polen, saa man kunne faa 2 piger paa en gang. Hun gik ikke af vejen for at give den stakkels unge pige en saerdels grundig slikketur, mens man kunne faa lov at nyde optrinnet. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Diana, ja der var navnet jeg ikke kunne huske.

Diana er fra Polen men har boet fast paa adressen i mange aar. Hun har selv vaeret at moede paa adressen - ved ikke om hun er aktiv mere.

Hun er selv super kinky. Har oplevet hende parktisere sorte kys og megafransk m. slug saadan bare lige uden der var betalt og aftalt.

 

Hun havde den gang ogsaa tit importeret unge piger fra Polen, saa man kunne faa 2 piger paa en gang. Hun gik ikke af vejen for at give den stakkels unge pige en saerdels grundig slikketur, mens man kunne faa lov at nyde optrinnet. :-P

Hun er stadig aktiv men drikker for meget og lugter af spiritus og så er hun blevet gammel på det sidste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wauvvvv med de unge piger hun slikker, som Gaffer beskriver det. Nogen der ved, om det er et helt overstået kapitel? :-)

@19 cm

Der står i annoncen, hun er 28. Men måske der - som næsten altid - skal lægges mellem 20 og 40 procent oven i hatten ? :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Jae, det er saadanne oplevelser man kan gaa og mindes paa sine gamle dage.

 

Husker en gang jeg besoegte hende og den unge pige var i stuepige uniform. Sjov at se den unge piges ansigtudtryk, da hun blev bedt om at sutte en faerdig og sluge. Diana forklarede at det var praksis i huset. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

@19 cm

Der står i annoncen, hun er 28. Men måske der - som næsten altid - skal lægges mellem 20 og 40 procent oven i hatten ? :smile:

 

Taler i ikke forbi hinanden her?

Som jeg læser det, skriver "19cm" om Diana.

Mens annoncen omhandler "28årige Sabrina"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...