Hop til indhold

Er der en læge tilstede-)-)

Featured Replies

Skrevet

Var i dag sammen med en lækker thai, hun var vild og klar, så vi gik igang.  Hun var pænt stram, så pludselig sprang kondomet, hev mig hurtig ud, og kom næsten samtidig.  Pisse træls….
Hvad er ods for sygdomme ??  
hilsen en lidt nervøs mand

Skrevet

Hvis du vil være sikker så tag på hospitalet og få en gratis test.

Bispebjerg, Hvidovre og Gentofte har alle en afdeling hvor du kan blive testet. Vent et par uger med at blive testet da det kan tage noget tid før en test vil vise noget.

Skrevet

Det kommer helt an på hvilke sygdomme du tænker på eller frygter. Smitterisikoen er meget forskellig.

men bliv testet efter 2-4 uger og lad være med at gå i panik.  Det kræver jo pigen også er smittet med noget før du kan smittes. Er hun fornuftig og har sikker sex er hun sikkert frisk og rask og selv opmærksom på evt. smitterisiko. 

Skrevet
  • Author

Hun virkede meget fornuftig.  Men man får hurtig en masse  sjove tanker    

Skrevet
Ebboy10 skrev, for 13 timer siden:

Var i dag sammen med en lækker thai, hun var vild og klar, så vi gik igang.  Hun var pænt stram, så pludselig sprang kondomet, hev mig hurtig ud, og kom næsten samtidig.  Pisse træls….

Hvis I kun har dyrket alm. oral- og vaginalsex er oddsene ikke særlig store - ved analsex, bør man dog altid bruge kondom, da risikoen for rivninger og direkte overførsel af infektion mellem slimhinderne er langt større - især hvis man ikke bruger rigeligt med glidecreme.

Gå til lægen, hvis du efter et par dage får nærmest konstant tissetrang og kløe i pikkemanden og få taget en urinprøve eller prøve vha. vatpind i urinrøret, som så indsendes og du kan efter et par dage gå ind på din sundhedsportal og se resultatet - hvis den er positiv, kan du ringe til lægen og få en recept på 2 piller til at klare problemet - evt. får du recepten straks, hvis du har decideret kløe i urinrøret.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 15 timer siden:

Hvis I kun har dyrket alm. oral- og vaginalsex er oddsene ikke særlig store 

Man bør altid bruge kondom uanset sexform. 

Ikke fordi jeg er en engel selv for jeg nyder gerne et blowjob uden.

Tror nu heller ikke risikoen for trådstarter er ret stor da hun jo bruger gummi. Men det er godt nok træls når kondomet springer, prøvede det selv for 25 år siden i Pattaya (af alle steder)

Skrevet
Ebboy10 skrev, den 11.7.2024 at 19:59:

Hej @Ebboy10 jeg forstår godt at du er nervøs og at tankerne kører løs med ubehagelige scenarier. For nu at blive lidt teknisk så er odds afhængige af om pigen er smittet, og det er der ikke nogen grund til at antage, ingen smitte, ingen risiko. Hvis hun skulle være smittet så afhænger risikoen for smitte af hvilken sygdom vi taler om. Linket viser hvad risikoen er for de enkelte sygdomme oversigt over smitterisiko ved sex . Ligesom flere af de ovenstående indlæg vil jeg råde dig til at slå koldt vand i blodet, lade de negative tanker falde og gå til lægen for en test om tre-fire uger. Jeg håber at du kan bruge mit input.

Ærbødigst, DrMabuse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.