Hop til indhold

Hjælp, hvem skal jeg besøge?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg står i den "svære" situation at jeg skal vælge, men jeg er i tvivl.

Økonomien er ikke stor nok til at besøge begge :-(

Jeg har valget mellem Clara Frost eller Jazmin

Hvem ville I besøge og hvorfor?

Skrevet

Der er vi sgu nødt til støtte lokalt, selvom Clara ikke er min type.

Må jeg spørge, hvordan du ender i valget mellem to på alle måder vidt forskellige piger? Det er et oprigtigt spørgsmål og helt okay hvis du eller mods mener, det er en afsporing. Er bare nysgerrig på kriterierne.

Skrevet

Personligt har jeg de bedste erfaringer med danske piger og de dårligste med en for mig på dette tidspunkt udefinerbar type østeuropæere.

Jeg ved ikke hvad Jazmin er men jeg var gået efter Clara

Skrevet
  • Author

padelguden: Jeg har søgt på en del piger, skrevet til nogle af dem og disse var dem der svarede. I forhold til Jazmin, så har hun den krop jeg tænder mest på og hun tilbyder anal.

Jeg takker jer begge for jeres input og ender nok med at besøge Clara :-)

Skrevet
Phobos skrev, 1 time siden:

svære

Vent og find en med større garanti end en hel ny som Jaz og bedre anmeldelser end Cla, er mit forslag 

Redigeret af nillerniller

Skrevet
Phobos skrev, den 11.7.2024 at 16:52:

padelguden: Jeg har søgt på en del piger, skrevet til nogle af dem og disse var dem der svarede. I forhold til Jazmin, så har hun den krop jeg tænder mest på og hun tilbyder anal.

Jeg takker jer begge for jeres input og ender nok med at besøge Clara :-)

Besøgte du Clara Frost? Hvordan var det hos Clara? Gav hun god service? Jeg overvejer også at prøve Clara.

• 1 year later...
Skrevet
  • Author
Canelo Saul Alvarez skrev, den 15.7.2024 at 15:31:

Besøgte du Clara Frost? Hvordan var det hos Clara? Gav hun god service? Jeg overvejer også at prøve Clara.

Hej.

Beklager den lidt sene respons, men har været væk fra denne side i et stykke tid.

Jeg endte med at besøge Clara og endda flere gange. Hun er sød og naturlig og meget nem at være i lokale med. Hun for en til at føle sig velkommen og vellidt.

Kan desværre kun anbefale at besøge hende, selvom det så bliver sværere for mig at få tid.

Skrevet
Phobos skrev, den 8.9.2025 at 14:59:

Hej.

Beklager den lidt sene respons, men har været væk fra denne side i et stykke tid.

Jeg endte med at besøge Clara og endda flere gange. Hun er sød og naturlig og meget nem at være i lokale med. Hun for en til at føle sig velkommen og vellidt.

Kan desværre kun anbefale at besøge hende, selvom det så bliver sværere for mig at få tid.

Tak.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.