Hop til indhold
migmanden

Pas på! Det er fup. DAME AF KÆRLIGT HJERTE

Recommended Posts

Pas på. Det er fup.

DAME AF KÆRLIGT HJERTE

Jeg lavede en aftale med hende til 1.500. Da jeg kom til stedet ville hun have pengene som Paysafecard-billet. Jeg fik sådan en og sendte et billede. Herefter ville hun have 300 til hotel hvor der skulle sendes et billede og herefter 300 til æteriske olier. Hver gang jeg var tilbage skulle jeg vente i 10 minutter. Der gik næsten 2 timer med dette, herefter kørte jeg. Det var nok dumt at sende billeder af biletterne. Jeg har ikke prøvet at få pengene tilbage. 

https://annoncelight.dk/showad/405338

Adressen i følge annoncen er: Stubbekøbingvej 150, 4800 Nykøbing Falster. Du kan slå dette op og får så et kendt hotel. Hendes e-mail, som hun kontaktes over, er [email protected] .

Derfor hold jer væk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dyre lærepenge...

Men det er godt, at du lavede opslaget som reminder på, at kontanter fra hånd til hånd ved møde nu engang er den bedste måde.

Op på hesten igen

~~Hunt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åh gud

Samme fucking svindler fra Frederikshavn, Hjørring, Holbæk. Der er 10 og 20 advarselsflag. 

Hvor er det trist at man også på EG hver eneste uge, ja snart hver dag, skal læse om naive personer, der overfører penge til vildt fremmede, der IKKE er kvinder og ofte ikke engang behøver at sidde i samme land!

Søg Olivensvindleren. Fredeikshavn. [email protected] osv osv. 

Men et minimum af fornuft burde voksne mennesker dog have. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor ikke bare een gang for alle IKKE OVERFØRE PENGE?! 

Åbenbart for svært at klikke på mailadresse og se, at DEN SÅKALDT NORSKE PIGE LÆSER DINE MAILSVAR OVERSAT TIL FRANSK

Som om der ikke er nok flag i annoncer med SPECIFIK ADRESSE (ring da til hotellet), mailadresse, underligt sprog, åbent for handicappede osv

SVINDLERE BRUGER IKKE SØGBARE TING. Dvs mail de kan gemme sig bag. Overførsler. 

Det er simpelthen uhyggeligt.

4000,- overført i går. En anden med tabt overførsel mandag. Nu dennem efter mange, mange efterlyste og troede på SAMME SVINDLER fra Holbæk, Hjørring, Frederikshavn fra juni. 

Folk vil bare ikke tænke som svindlere. Bruge fornuft. Søge herinde. Kontrollere få elementer. Konsekvent droppe al overførsel. 

Hvorfor 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nillerniller skrev, for 6 minutter siden:

Åbenbart for svært at klikke på mailadresse og se, at DEN SÅKALDT NORSKE PIGE LÆSER DINE MAILSVAR OVERSAT TIL FRANSK

Hvilken browser bruger du? Jeg bruger Chrome og har ikke sen mulighed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er norsk, skriver svindleren med stjålne fotos I en mail - belejligt svarer hun: aftaler laves her, ikke tlf. 

Så blinker en advarselslampe sgu da straks. 

Man beder om facetime eller voicemessage for at checke, at hun er norsk. Det ignoreres gentagne gange = nyt advarselslampe blinker!

(jeg vidste udmærket det var svindel, det er så åbenlyst)

Klik deres/hans/hendes mailadresse: hvorfor skal en nordmand oversættte mails til fransk??? NY RØDT FLAG!

Vedhæftet klip.er stjålet via app: ssstwitter.net 

Hvordan kan man finde på at overføre penge overhovedet? Og så fra paysafe, enable og lign udem at SIKRE SIG (fysisk) eller checke, hvad refusions mulighed man har fx hos Enabe. 

Hvor er det trist.

Og ja, det er hamrende nemt at stjæle fotos og videoklips og få det til at se ud, som om pigen er reel. 

Svindlere kører ALTID med samme strategi. Altid. Enten lokker de eller også kommer trusler og afpresning. 

Søg SCAMMER PAYBACK og lign fra youtube fx. Der er det sat i organiseret system som alle annoncerne fra Annoncelight med dansk nips og en mailadresse. 

NEJ! BARE NEJ!!! 

Hvor er det trist. 

Hver eneste uge. Nye ofre. 

Karina F, helt samme fremgangsmåde. Det er sikkert en dreng(e) eller bande, der sidder på et kontor i frankrig, nordafrika eller rumænien. 

Fredeikshavn, hjørring og ny nykøbing f vvar det hoteller. Holbæk var det en etageejendom. Så klikker mam adresse frem og KONTROLLLERER, hvem der bor der. Og om det er realistisk, at en norsk pige skulle og kan være der. 

Screenshot_20240711_163328_Gallery.jpg

Redigeret af nillerniller

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 14 timer siden:

har ikke sen mulighed. 

Kan du ikke åbne, læse din mail og klikke hendes detaljer, adresse eller svar?

Første man bør gøre ved ALLE mistænkelige annoncer, er at tænde sin fornuft og begynde en kontrol, som jeg ved, du ved. 180.dk, annonceid, evt ringe til nr, checke adressen (ingen 'normale' ville i 99% smide adresse selv her med hotel op + ansigtsfotos + videoklip), check com mails, sende en mail, være ops på svar og kontrollere det svar (jeg er norsk skrev hun også i juni i Nordjylland, men mailadressenavn, LotiLathi lyder alt andet end norsk = endnu et rødt flag).

Lok svindleren ud i at svare, læg fælder og klik på deres svar eller mailadresse. 

Som i juni ser jeg straks, de oversætter mine svar til fransk. 'Écrit'. 

Nok nemmere, hvis man kan fransk men dog burde enhver med bare lidt fornuft bruge disse kontrol steps. 1,2,3,10. Bom. Man vil åbenbart gerne bruge tid på at skrive efterlysning, rykke, håbe og tro, tage bad, finde paysafecard osv. 

Det er forrykt.

Hvor nemt det er at svindle.

Jeg kunne lave 5 annoncer i dag med ssstwitter.net og frække fotos, liderlig tekst, evt lave priser og måske i udkantsdanmark, hvor mange mænd måske er mere trængende og derfor slår hjernen fra (se hvor mange, der spurgte og fulgte i Fredeikshavn og Hjørring) pga ringe udvalg. Måske kun 1 annonce og med pauser, så svindlen ikke oodages eller bliver for åbenlys.

Jeg kunne også oprette falske profiler på eg og anmelde min egen falske pige og skabe troværdighed. Evt ved at anmelde andre først. 

Diana Hofmann var klart bevis på dette. 12 red fags (straks, 2 tlfnr, een hollandsk, men hun skriver, hun er tysk....Jo, muligt at tyskere bor i Holland og har beholdt hollandsk nr, man ser hos whatsapp, men dog red flag straks).

Så starter man jo med at foto søge (falske). Gode svindlere bruger fotos eller uddrag heraf (eller egne, hvis der er piger blandt svindlerne, tit er det jo mænd). Og videoklip. Noget der tit overbeviser sexkunder. 

Igen: klik, check vedhæftede link i mail. Hvorfor skulle en REEL GP uanset tysk nationalitet ikke bare vedhæfte eget klip men bruge en downloadsapp all ssstwitter.net, hvor man kan 'stjæle' fra bla x og insta.....

Nej vel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Typisk er den mandlige sexkundes hjerne nok 100% frontallap, behovstyret og alle røde flag overdøves af dette. Lokkemad (eller frygt brugt af de kæmpe indiske scam kontorer, der har tlflister og bombarderer især USA, oftest.pensionister uden viden nok og tit isolerede uden børn el børnebørn tæt på). Samme mønster man ser i Danmark med skat bank, covidpersonale mm. Autoriteter. Lokke = gevinst som nigeriansk lotteri eller som her, sex. 

Tænker man behov, ser man psykoloogisk kun 'bekræftelserne'. Dvs når hun/de/han svarer hurtigt, tolkes det af primærhjernen som godt, pålideligt. Norsk er smart, da små ordfejl kan forklares dermed og vi har set flere unge, reelle norske piger i DK (diskretion, studie). Igen, troværdigt for primalhjernen. 

Klip sendes af et par store bryster (samme som fotos, man måske endda har søgt på yandex uden hits) og igen tænker primalhjernen jo: wauw, så er hun sgu nok reel. 

Hotel:.tja, bruger mange jo. Og vupti, Al lokkemad oveni fair/lav pris HAR totalt overdøvet og slukket al sund fornuft og hjerne. 

Klippet bliver som alt andet en BEKRÆFTELSE af at hun er reel. 

Hvor det burde være det modsatte. Og minimum få ALLE til at LÆSE, kontrollere vedkommendes mail svar. 

Skal hun oversætte dine svar? 

Er der et link/app adresse fra videoklippet?

2 kæmpe røde flag eller rettere, endegyldigt bevis for at.alt er svindel, stjålet. 

Hvis da ikke PAYSAFECARD og forudbetaling var rigeligt. Til at droppe det. Anmelde annoncen. Anmelde herinde. 

Sgu da ingen ved deres fulde 5, der overfører penge til helt fremmede mennesker, blot fordi de har lavet en annonce. 

Alligevel vokser al svindel.

Om det er 2 og 4000 pr gang som 'Diana' eller 300 og 600 som her. Do the math. Mon ikke de her, der var i gang i juni i minimum 4 danske byer, også havde held der? Og typisk er de fleste sexkunder gemte og ikke på EG, flove og advarer ikke. Nemt og risikofrit at.lave flere og mange tusinde pr uge.

Ved at en mand eller gruppe sidder i et kontor eller lejlighed i et andet land og laver en sex annonce evt med 2 falske fotos, et stjålet videoklip og en adresse på et hotel.

Boligscam fungerer på samme vis tit. Stjålne fotos. Liiiiidt for lav pris (lokker, slå til, mange om buddet) og nogle gange en adresse. 

Også her skal man ekstra slå hjernen til. Kontrollere og søge fotos (stikkontakter er den klassiske men også skrift, møbler, gardiner mm). 

Og nemmeste facon fra afstand at kontrollere disse er ved at spørge svindleren om HVAD DER STÅR PÅ DØRTLF. Eller tilsvarende.

Samme kunne man have gjort her. Og hotel Frederikshavn. Eller Holbæk adressen. 

Spørge svindleren om man kan mødes dernede foran....spørge hvad der står ved siden af bænken eller tekst på et skilt eller antal elevatorer/er der eller ej. 

Ting svindlere ikke kan vide 99% af tiden via deres google earth.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Le mer = mercoledi (onsdag) og écrit (skrev) - hvorfor skal en norsk pige oversætte mit danske svar til fransk???

Videoklip: hvorfor er der hæftet et twitterklip med fra ssstwitter.net, downloads app, så man kan stjæle/downloade fx klips fra X, Insta, tiktok, snap, of osv, når hun blot direkte kunne vedhæfte et fra egen tlf optaget klip

:D

Udover at tekst, priser, 10 timer og handicappet på et hotel virker liìiidt mystisk. Screenshot_20240712_075509_Gallery.thumb.jpg.bd86312f78697ab69e35eed0546c4b31.jpg

Screenshot_20240712_075433_Gallery.jpg

Screenshot_20240712_075447_Gallery.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...