Hop til indhold

Micha Mistique Seductiongirls

Featured Replies

Skrevet

Hej

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/micha/

Så blev det äntligen tid att besöka det kända etablissemanget på Rødovrevej. Förbokade dagen innan och bekräftade samma kväll till den mycket trevliga telefondamen. Micha har stått på min önskelista en längre tid men då hon bara är på vakt kväll/helg så har det varit en utmaning att kunna besöka.

Ankom i tid och blev insläppt av telefondamen (nämnde jag att hon var trevlig) som visade mig till varelset eller knullrummet på svenska. Micha kommer snart in och wauw vilken vacker kvinna dessutom med en perfekt kropp och trevlig personlighet. Vi räknar av för 30 minuter och Micha går ut men är precis tillbaka när jag är kampklar. Vi har en väldigt trevlig stund och jag fick precis det jag kom för, eftersom jag är babsoman så är Micha ett perfekt val, utöver det gör hennes trevliga attityd och personlighet att jag gärna kommer tillbaka! Både Micha och Seductiongirls får toppbetyg av mig!

//Locosueco 

• 6 months later...
Skrevet

Bra recension! Vet du om hon är okej med Cob? 
mvh

anders 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.