Hop til indhold

Ny/opdateret hjemmeside…

Featured Replies

Skrevet

Hej alle på EG,

Vi har fået opdateret vores hjemmeside og vil super gerne høre, hvad I alle synes, både brugere og annoncører!

•    Hvordan fungerer designet og farverne?
    •    Er den nem at finde rundt på, altså brugervenligheden på div. devices?

Tusind tak for jeres hjælp!

De bedste hilsner,
PG

PUSSY GALORES HJEMMESIDE

Skrevet

Jeg har klikket hurtigt igennem den . Den virker ganske fornuftig, men her er de første kritikpunkter der popper frem i mit hoved:

Jeres vagtplan er fyldt af uudnyttet plads, som gør at den fylder utrolig meget, trods man kun kan se 4 uger frem. Overvej eventuelt en andet layout hertil.

Fonten i benyttet som overskrift er også benyttet ved beskrivelsen af jeres kontaktformular. Fonten er meget fin som overskrift, men den bliver svær at læse når den bliver så lille som her.

Overvej eventuelt at gøre jeres oplysninger i footeren klikbare - altså link jeres adresse til googles rutebeskrivelse og jeres telefonnumre skal kunne ringes op ved et enkelt klik på mobilen - præcis som på jeres kontaktside.

Bemærk at jeg har benyttet google chrome som browser på en pc, da jeg besøgte siden.

Skrevet

Har checket alle kliks igennem og på nær vagtplanen (smagssag), er det super. 

Meget enkelt

Overskueligt 

God forside og komplimenterende farver, der gør menuen og undermenuer behageligt nemme at se og hurtige at overskue

Vagtplan: hader at scrolle, men måske for gnidret at lave en uge/månedsoversigt med zoom fx. 

Den kan I godt være tilfredse med 

Skrevet

Den er meget mere overskuelig end den første.

Den ville jeg klart foretrække frem for den første. 

Skrevet

Det synes jeg er en klar opgradering fra tidligere, når man ser det på en pc. 

Jeg kiggede lige begge sider på mobilen og der foretrækker jeg den originale. Måske skal I kigge på mulighederne for at designe til hver sit format. Det kan klares med CSS.

EDIT: Ellers skal I jo overveje hvilket platform i helst vil designe til. Måske I har noget statistik på hvad jeres primære målgruppe bruger.

Redigeret af Eventyrmanden
Tilføjelse

Skrevet

2. forslag til vagtplan er meget bedre end det oprindelige. 
Ellers en god over overskuelig hjemmeside

Skrevet

Meget nydelig hjemmeside generelt. De nye farver pynter.
Havde ikke noget imod hvordan jeres vagtplan så ud, men den nye er bedre, no questions asked.

Derudover er der jo ikke sket alverdens.

En ting jeg altid har hadet ved jeres hjemmeside, er at billederne af enten pigerne eller huset skifter automatisk.
Men det kan jeg sagtens være den eneste der hader.

Skrevet

Jeg bryder mig ikke om hjemmesiden af flere årsager! (Browser: Firefox

F.eks performance/hastighed - resultatet af lighthouse billede.thumb.png.d7e110a472c8536adde3bab5b1f46eb3.png

Farven på text er en grøn variant. Ved små skriftyper er kontrasten for lav. Hvorfor ikke bare bruge sort (#000)?

Menuens kontrast er virkelig dårlig. Årsag beskrevet ovenover.

Forsidens billeder i rotation irriterer  og tjener intet formål. Jeg ved godt at mange synes det er flot men billede-karruseller er passé. Men hvorfor ikke have ugens vagtplan og billede af pigen på forsiden?

Skriftyper  skal nok lige overvejes. Synes de er for store i f.eks. Vagtplan uge 28 i Firefox - Årsagen er er nok at man benytter fonten Lato i 18px (??) som f.eks. jeg ikke har på min primære browser Firefox af sikkerhedsmæssige årsager.

Jeg ville lægge åbningstider og kontaktoplysninger sammen med menuen i headeren så det altid var tilgængeligt

Hjemmesider skal ikke være smarte men enkle at benytte. Intet slår enkelthed. Glem SEO når det drejer sig om købesex - det virker ikke.

Det var så min 25 øre

Redigeret af Benarbejde

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 3 timer siden:

EDIT: Ellers skal I jo overveje hvilket platform i helst vil designe til. Måske I har noget statistik på hvad jeres primære målgruppe bruger.

Det er enkelt - omkring 70% benytter mobilen på nettet. Så man kan godt glemme desktop medmindre det til specifikke opgaver

Skrevet
Benarbejde skrev, for 2 minutter siden:

Det er enkelt - omkring 70% benytter mobilen på nettet. Så man kan godt glemme desktop medmindre det til specifikke opgaver

Jeg er godt klar over den generelle statistik, men nu er dette jo en niche branche og derfor kan det være de oplever noget andet. Det skal de jo selv ind og kigge efter, hvis de vil tage stilling til det. 

Skrevet
Eventyrmanden skrev, den 11.7.2024 at 19:58:

Jeg er godt klar over den generelle statistik, men nu er dette jo en niche branche og derfor kan det være de oplever noget andet. Det skal de jo selv ind og kigge efter, hvis de vil tage stilling til det. 

Nej. Tvivler stærkt på at du kan "niche-bestemme" bordel-besøgende i stil med : 60-75 år, går med paryk, går i grå korte bukser, ensomme, akavede, bruger android og windows 11 osv osv. Det kan man ikke da gruppen sikkert ikke har mange specifik kendetegn.

Dvs der bruges alle mulige og umulige enheder og de fleste er stadig mobile enheder af en slags.

Skrevet

Fin side. Det kunne være godt, hvis I skrev priser på for de enkelte piger.

Skrevet

Generelt overskuelig og nem at navigere rundt i. 
Jeg savner fortsat muligheden for at søge på mine præferencer blandt pigerne. Såsom : højde, vægt, kropsbygning, bryststørrelse, alder, etnicitet, ydelser. 
Det er funktioner jeg har set flere steder i udlandet - og gør det rimeligt meget nemmere at søge præcis på det jeg har lyst til i dag :) 

Skrevet

Det ville være rart, hvis man under den enkelte piges profil kunne se hvornår hun har vagt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.