Hop til indhold

Recommended Posts

Det er sommer og ferie og da vejret ikke er så godt skulle der ske noget andet. Jeg har før besøgt Yasmin men endnu ikke delt en anmeldelse så det er nok på tide. 

https://annoncelight.dk/showad/399670

Jeg skrev en besked til hende og introducerede mig selv og spurgte efter priser. Hun tilbyder ikke sex men massage med hand job. Happy ending som det kaldes i mine unge dage. Vi aftalte 45min og en tid samme dag. Jeg fik parkeret min motorcykel tæt på og gik mod adressen. Placeringen er på åben gade men jeg gik på modsatte side af vejen og skrev til hende da jeg var der. Hun skrev jeg bare kunne gå ind og der var intet problem der. 
Hun bor i en flot lejlighed sikkert sammen med et par andre piger.
Jeg blev vist ind i et værelse hvor jeg fik besked om at tage tøjet af og lægge mig ned. God massage der starter stille ud, god dialog dog på lidt gebrokkent engelsk. Hun griner meget men forstå hvis man spørger til hårdere massage eller til et ømt punkt. På et tidspunkt får jeg besked om at vende mig om, så det gør jeg jo selvfølgelig for så kan jeg også bedre se hende. Det hele slutter af med en god gang olie på de nedre dele hvilket også var udført godt! Jeg blev tilbudt et bad hvilket jeg ikke havde tid til da der allerede var gået 45min. 
Yasmin er en flot pige og min erfaring er med de par gange jeg har besøgt hende er at hvis man respektere hende og snakker med hende så giver hun en virkelig god service. Hun virker stolt af sit arbejde med massage og det betyder meget for mig. Et godt hand job er bare bonus og giver en god afslutning. Et besøg værd!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig!

Hun er nok en af de pæneste thai piger jeg har set. Fantastisk krop, sød og behagelig pige.

Hun yder 100% det hun lover. Body2body massage og HJ i særklasse. FP kan/skal du finde andre steder.

Stedet er rent og pænt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterG skrev, for 22 minutter siden:

Er billederne af hende ?

Ved godt de ikke viser så meget, men indbydende er de da :-)

100%

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterG skrev, for 57 minutter siden:

Super

Er det "lysegrønt" det hele ?

Tænker ikke FP, men måske et lille hvæs...

Det er udelukkende hj. Man skal ikke spørge efter mere

Del dette indlæg

Link til indlæg
D-Doggy skrev, den 27.2.2025 at 18:22:

Det er udelukkende hj. Man skal ikke spørge efter mere

Hun annoncerer med body2body, men det passer måske ikke ? Det er vel ikke attraktivt med tøj på ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrExtra skrev, for 19 timer siden:

Hun annoncerer med body2body, men det passer måske ikke ? Det er vel ikke attraktivt med tøj på ??

Der er b2b med hj. Hun tilbyder ikke fp

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun arbejder vist kun på hverdage og annoncerer ikke i weekenden, så hun ikke bliver forstyrret af telefonen hele tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...