Hop til indhold
Guest Fisterfister

Gangbang i Ahornsgade 11

Recommended Posts

Guest Fisterfister

Hej derude.

 

Har længe fuldt spændt med i annonceringen angående gangbangs og de modne kvinder i Ahornsgade, men har aldrig fået samlet mod og taget afsted. Dette skyldes primært, at det er mit første gangbang - faktisk første gang med mere end 2 til sex.

 

Derfor søger jeg lidt erfaringer fra folk der har medvirket til et af disse arrangementer, både positive og negative. 

Derudover er jeg også interesseret i at høre om, hvor mange der ca. deltager pr gang, samt hvor længe et arrangement vare?

 

Sidst håber jeg også, at modtage lidt tips til hvordan man får den bedste oplevelse :)

 

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det foregår fuldstændig som der står beskrevet i annoncen. Tøsen ligger med vidt spredte ben på en kneppebænk, man står foran hende og knepper. Alle kan komme til, der er ikke så meget snak. Nogle tøser tager også imod i toeren. De sutter gerne uden gummi og man kan komme ud over dem. Det er forskelligt hvor mange der er til stede, jeg har oplevet alt fra tre til 12.. Det hele varer gerne en time til halvanden, alt efter hvor mange der er. Fransk er uden, alt andet med. Ganske fornøjeligt både at deltage i og se på. De allerfleste kvinder er modne og med store bryster. Se iøvrigt billederne og beskrivelsen på siden.

God fornøjelse.

:ugeek:

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Hej derude.

 

Har længe fuldt spændt med i annonceringen angående gangbangs og de modne kvinder i Ahornsgade, men har aldrig fået samlet mod og taget afsted. Dette skyldes primært, at det er mit første gangbang - faktisk første gang med mere end 2 til sex.

 

Derfor søger jeg lidt erfaringer fra folk der har medvirket til et af disse arrangementer, både positive og negative. 

Derudover er jeg også interesseret i at høre om, hvor mange der ca. deltager pr gang, samt hvor længe et arrangement vare?

 

Sidst håber jeg også, at modtage lidt tips til hvordan man får den bedste oplevelse :)

 

På forhånd tak

 

Hejsa har været med til en del gennem årene. Det er Bjørn som styrer det. Han er en britte som taler dansk med accent. Han tager imod og er meget flink. Nogle gange er han også nøgen og udstyret med en gigant pik som får en til næsten at rødme af skam! *fniis* Atmosfæren er rolig og afslappet og lokalerne er ok med bruse facilteter. Tøzerne er modne og ekstremt liderlige og villige! Priserne er også yderst moderate. Der er som regel 5 - 10 til et arrangement. Ved dog ikke lige hvordan det er pt. da det er et par år siden jeg sidst var med til et party. Man kan også opleve, at en af gæsterne har slæbt en ekstra dame med derned, men det er dog kun sket en gang. Alt i alt et rigtigt godt sted med en fantastisk atmosfære og alt kører som det skal. Der er i øvrigt også en slynge som tøzen kan blive lagt op i til fri afbenyttelse. Af og til kan der være undertoner af lidt SM da en del af pigerne tænder på lidt rød numse osv. Prøv det af! Intet at være bange for! Mvh Game

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fisterfister

Tak for jeres svar ;)

Det bliver nok snart, at jeg giver stedet et visit ;)

 

Kan i sige noget om hvad alders gennemsnittet er for de deltagende (mænd)?

Redigeret af Fisterfister

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har deltaget i disse gangbangs et par gange om året gennem de sidste 10 år. Nu er det nok et halvt års tid siden sidst. Jeg kan fuldt ud tilslutte mig både Defaults og Gameguys beskrivelser. 

 

Og jeg kan tilføje lidt: mens hun bliver kneppet er der som regel en på hver side, der kan blive suttet på skift - hvis hun da ikke lige mister koncentrationen *griner*. Som regel er der god rotation, kun enkelte gange har jeg oplevet at der var nogen der ikke kunne finde ud af at lade andre komme til efter rimelig tid. Jeg har oplevet et bredt udsnit af aldre fra ca 30 til 70+, de fleste vel omkring 40-50.

 

God fornøjelse

 

 

   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fisterfister

Det er rigtigt dejligt, at hører jeres erfaringer og oplevelser.

 

Når du siger rotation efter rimelig tid - hvad svarer det så til? ;)

 

Redigeret af Fisterfister

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gren

Kan absolut tilslutte mig de positive anmeldelser.. GB i kælderen er lige sagen, hvis du er til villige lystne voksne damer.. Ikke så meget pjat og lange indledende øvelser, damen er lagt på kneppebænken når gæsterne lukkes ind og så er det bare at nyde synet og line op når du er klar til det.. De gange jeg har deltaget har vi været 5 - 8 deltagere og som regel er der god kemi og forståelse for at lade alle komme til.. Det er jo op til dig om du blot går til den i 5 minutter og smutter igen eller om du, som jeg, også nyder at se andre i aktion.

Go fornøjelse og lad os gerne høre om din oplevelse, når du har været forbi :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa har været med til en del gennem årene. Det er Bjørn som styrer det. Han er en britte som taler dansk med accent. Han tager imod og er meget flink. Nogle gange er han også nøgen og udstyret med en gigant pik som får en til næsten at rødme af skam! *fniis* Atmosfæren er rolig og afslappet og lokalerne er ok med bruse facilteter. Tøzerne er modne og ekstremt liderlige og villige! Priserne er også yderst moderate. Der er som regel 5 - 10 til et arrangement. Ved dog ikke lige hvordan det er pt. da det er et par år siden jeg sidst var med til et party. Man kan også opleve, at en af gæsterne har slæbt en ekstra dame med derned, men det er dog kun sket en gang. Alt i alt et rigtigt godt sted med en fantastisk atmosfære og alt kører som det skal. Der er i øvrigt også en slynge som tøzen kan blive lagt op i til fri afbenyttelse. Af og til kan der være undertoner af lidt SM da en del af pigerne tænder på lidt rød numse osv. Prøv det af! Intet at være bange for! Mvh Game

 

 

Mener nu Bjørn er Islænding...................han kan også have skiftet nationalitet siden sidst.. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har oplevet sex mellem fyrene under disse GB ? Slik / befølinger eller måske endda mere ?

 

Nej, det har jeg aldrig....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...