Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Patty sidste år og nu er hun igen i Odense:

https://annoncelight.dk/showad/406107

Det ser dog ud til at hun har fået lavet større bryster, hvis det er hende på billederne.

I en anden annonce bruger Mui Mui et af de samme billeder som Patty:

https://annoncelight.dk/showad/404172

Er der nogen der kan opklare, hvem der er hvem på billederne og om Patty har fået lavet større bryster siden sidste besøg? Pigerne er så vidt jeg ved ikke på samme adresse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Lange skrev, for 27 minutter siden:

Jeg har besøgt Patty sidste år og nu er hun igen i Odense:

https://annoncelight.dk/showad/406107

Det ser dog ud til at hun har fået lavet større bryster, hvis det er hende på billederne.

I en anden annonce bruger Mui Mui et af de samme billeder som Patty:

https://annoncelight.dk/showad/404172

Er der nogen der kan opklare, hvem der er hvem på billederne og om Patty har fået lavet større bryster siden sidste besøg? Pigerne er så vidt jeg ved ikke på samme adresse.

I januar havde Patty også små triste bryster, nu ser det ud til at hun har fået lavet kanon kugler.

mui mui har i løbet af de sidste dage haft flere forskellige billeder. Først nogen jeg ikke kendte, så kun billeder af Patty, og nu lidt blandede billeder. Hende tør jeg ikke besøge, da man ikke aner hvem som gemmer sig bag annoncen.

skrev til Patty igår og spurgte om kys som var gratis i januar, virkelig nu kostede kr. 300.- og fik bare en smiley tilbage uden kommentarer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Patty og Mui Mui er samme person. Brysterne er lavet, 300 cc, men desværre den lidt hårde udgave. Men det fremhæver de store meget følsomme brystvorter. Hun er en lækker lille sag, der er med på det meste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, den 10.7.2024 at 20:37:

I januar havde Patty også små triste bryster, nu ser det ud til at hun har fået lavet kanon kugler.

mui mui har i løbet af de sidste dage haft flere forskellige billeder. Først nogen jeg ikke kendte, så kun billeder af Patty, og nu lidt blandede billeder. Hende tør jeg ikke besøge, da man ikke aner hvem som gemmer sig bag annoncen.

skrev til Patty igår og spurgte om kys som var gratis i januar, virkelig nu kostede kr. 300.- og fik bare en smiley tilbage uden kommentarer

I januar var hun og priserne noget helt andet. Flytningen fra Faaborgvej til Østerbro har hævet priserne markant 15min 700kr og ekstra for rigtigt mange ting, der fulgte med i vinters, hvor hun også var mere en lækker "amatør", med for mig lækre naturlige b skåls bryster. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hook skrev, for 23 timer siden:

I januar var hun og priserne noget helt andet. Flytningen fra Faaborgvej til Østerbro har hævet priserne markant 15min 700kr og ekstra for rigtigt mange ting, der fulgte med i vinters, hvor hun også var mere en lækker "amatør", med for mig lækre naturlige b skåls bryster. 

Faaborgvej var ikke specielt billig, men nu har priserne fået et ekstra nøk. Synd hvis Patty også er blevet professionel. Men mutter (Bummi) står også for det dyreste knald jeg nogensinde har fået. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Lange skrev, for 3 timer siden:

Faaborgvej var ikke specielt billig, men nu har priserne fået et ekstra nøk. Synd hvis Patty også er blevet professionel. Men mutter (Bummi) står også for det dyreste knald jeg nogensinde har fået. 

Patty er ikke på Fåborgvej, men ja hvis man lægger kr.300.- oveni prisen for kys, så er priserne en del højere end andre steder. Især når kys var med i prisen sidst man besøgte hende. Måske jeg har haft dårlig ånde, så det er min skyld med ekstrapris nu ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, for 11 timer siden:

Patty er ikke på Fåborgvej, men ja hvis man lægger kr.300.- oveni prisen for kys, så er priserne en del højere end andre steder. Især når kys var med i prisen sidst man besøgte hende. Måske jeg har haft dårlig ånde, så det er min skyld med ekstrapris nu ;-)

Jeg fik ingen kys da jeg besøgte Patty, så det er nok nærmere min skyld :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrExtra skrev, den 11.7.2024 at 14:17:

Patty og Mui Mui er samme person. Brysterne er lavet, 300 cc, men desværre den lidt hårde udgave. Men det fremhæver de store meget følsomme brystvorter. Hun er en lækker lille sag, der er med på det meste.

I sidste uge var Mui Mui en helt tredie person med egne billeder. Billederne var tydeligtvis taget samme sted som Patty og Jelly.....på Østerbro.

Jelly er åbenbart væk nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...