Hop til indhold
gppigen

GB i sønderjylland

Recommended Posts

Er der interesse for et GB i Sønderjylland hvor der vil være en rigtig flot pige ( min kone ) som hovedaktør i ca. 2 timer for Kr. 800.- pr. deltager?

 

Hun vil være blindfolded og der vil max vær 6 fyre.

 

Håber på lidt respons.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der interesse for et GB i Sønderjylland hvor der vil være en rigtig flot pige ( min kone ) som hovedaktør i ca. 2 timer for Kr. 800.- pr. deltager?

 

Hun vil være blindfolded og der vil max vær 6 fyre.

 

Håber på lidt respons.

lyder da spændende...har i nogen dato i tænker på?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@MushRoom

Den formulering kan du ikke være bekendt.

Jeg synes at alt tyder på at billedet er fuldstændig ægte, og jeg synes bestemt ikke hun er tynd, men en rigtig flot ung slank kvinde.

Til den pris ville jeg rigtig gerne selv deltage, men jeg bor i hovedstaden, så der er lidt langt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere der har spurt om det er muligt at " prøve " hende først, så vi er blevet enige om at der er mulighed for en hurtig tur med hende for et mindre beløb.

 

Pm for mere info

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

@MushRoom

Den formulering kan du ikke være bekendt.

Jeg synes at alt tyder på at billedet er fuldstændig ægte, og jeg synes bestemt ikke hun er tynd, men en rigtig flot ung slank kvinde.

Til den pris ville jeg rigtig gerne selv deltage, men jeg bor i hovedstaden, så der er lidt langt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg beklager meget hvis nogen føler sig stødt over min direkte måde og spørge ind til billedet.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om billedet er ægte imodsætning til andre, men det er det lidt for mange gange set at billedet bliver vredet meget, så meget at personen på billedet kan være alm og ikke tynd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

800 kr i 2 timer max 6 mænd med en så flot kvinde som her er altså en rigtig god pris!

Må man forsigtigt spørge hvor gammel hun er - hun ser yngre ud på det amatør og dermed troværdige foto.

Håber inderligt at arrangementet både bliver afholdt og anmeldt.

Sidder lige og forestiller mig at parret kunne afholde noget i hovedstadsområdet, hvis den første gang lokalt bliver en succes - hvis altså de kunne få lyst til det.

Men så kommer der jo pludselig udgifter for dem, som de ikke har hjemme - men det kan vel arrangeres.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først og fremmest så er der intet galt med billedet det er taget for ca. 4 mdr. siden, og hun er 35 år gammel.

 

Vi har fået en masse respons så vi leder med lys og lygte efter et sted hvor vi kan afholde det, så hvis der er nogen der kender til et sted nede omkring grænsen så giv en lyd fra jer.

 

Det er første gang vi skal prøve det og prisen er sat efter at vi syntes det kunne være rigtigt frækt at prøve det, og såfremt det er en succes vil vi da afholde flere. Grunden til at hun vil være blindfolded er at hun på den måde på en eller anden måde er annonym og lettere kan give los.

 

Såfremt det bliver en succes er vi da indstillet på at tage en tur til KBH men som du ( Rejsenetvaerk ) selv skriver bliver der jo lidt ekstra udgifter til turen.

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan regner du med det sku foregå???

Er det sådan at du holder øje med gæsterne under hele arangemanget, og sørger for alt går ordentligt for sig???

Deltager du selv???

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere der har spurt om det er muligt at " prøve " hende først, så vi er blevet enige om at der er mulighed for en hurtig tur med hende for et mindre beløb.

 

Pm for mere info

Hej

 

Jeg vil gerne "prøve" først.

Hvornår er det muligt?

 

/Jan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere der har spurt om det er muligt at " prøve " hende først, så vi er blevet enige om at der er mulighed for en hurtig tur med hende for et mindre beløb.

 

Pm for mere info

 

Såfremt det er muligt vil jeg gerne købe en aftale med konen tirsdag formiddag den 25.02, så ville dette være fint for mig inden deltagelse I GB

 

Gentle Boy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...