Hop til indhold

Reumert Ege

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er der nogen herinde der ved, hvornår på dagen der er mest aktivitet ved Reumerts Ege. Specielt hvis man kommer som et par?

Skrevet
18s27t skrev, for 24 minutter siden:

Hej

Er der nogen herinde der ved, hvornår på dagen der er mest aktivitet ved Reumerts Ege. Specielt hvis man kommer som et par?

Der findes en anden hjemmeside der egner sig bedre til dogging. Sender gerne i PM ;-)

Skrevet
Hfyr skrev, for 43 minutter siden:

Der findes en anden hjemmeside der egner sig bedre til dogging. Sender gerne i PM ;-)

Der er vel ikke noget galt i at skrive om Reumerts Ege eller lignende steder herinde? 
Så hvorfor skal det foregå i PM?????

Vi skriver vil herinde for at hjælpe hinanden. 

Skrevet

Tror det er på kanten at poste et andet forum herinde i det forum !!. Jeg kan supplere at dogging er spontant men vil man ha hjælp eller tilskuere til sin spontanitet er RE nok det bedste sted at starte. Han Løverne er der nærmest i døgndrift 24/7. God Sommer og nyd udendørslivet.

Skrevet
  • Author

Super, mange tak for svar.

Prøver at tage fruen med derud på fredag ;)

Skrevet
YNWA skrev, for 8 timer siden:

Der er vel ikke noget galt i at skrive om Reumerts Ege eller lignende steder herinde? 
Så hvorfor skal det foregå i PM?????

Vi skriver vil herinde for at hjælpe hinanden. 

Som SirCumAlot siger.

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, den 11.7.2024 at 14:10:

Det passer ikke ind her ...

Selvfølgelig passer det ind. Det er jo i Hyggesnak det er postet.

Skrevet
Hfyr skrev, den 10.7.2024 at 15:20:

Der findes en anden hjemmeside der egner sig bedre til dogging.

Er Reumerts Ege udelukkende dogging, eller er det muligt at sælge noget derude? :ph34r:

Skrevet
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Er Reumerts Ege udelukkende dogging, eller er det muligt at sælge noget derude? :ph34r:

Det er et ret kendt doggingsted. Ud over hvad jeg kan google mig frem til. EB.dk har nogle artikler om stedet. 
plus jeg når jeg cykler forbi, om eftermiddagen, så holder der ofte nogle biller på p-pladsen, når vejret er til det. 
Dog er der andre steder i vestskoven, hvor man kan hygge i fred. 

Skrevet
Farcry skrev, for 1 minut siden:

Det er et ret kendt doggingsted.

Ja, det ved jeg….

Skrevet
Liv skrev, for 1 time siden:

Jeg har ikke set andre der tilbyder noget derude, uden at det har været dogging.

Men jeg tror ikke der vil ske noget ved at lave et opslag på siden om salg ?

Skrevet
Liv skrev, for 4 timer siden:

eller er det muligt at sælge noget derude? :ph34r:

Skulle du finde på noget derude kommer jeg gerne:wub:, så skiv endelig

Skrevet
Liv skrev, den 17.7.2024 at 17:16:

Hej Liv... 

Hvis du er til at en Mand vil betale for at slikke dig både alm og analt på / omkring RE, så er jeg den rette .. 

Håber at høre fra dig

/T

Skrevet
Liv skrev, den 17.7.2024 at 17:16:

Nu er du ved at blande de 2 verdener sammen, dem der kommer for det meste på RE er dogging folk hvor det er uden betaling, og det du laver er med betaling.

jeg ved godt der er nogle af mændene som kommer i begge verdener, men de der kommer på RE er dogging folk som venter på at der kommer en Q eller par som der kan leges med uden betaling.

jeg ved ikke om du har gjort dig nogle overvejelser om hvordan det skulle forgå ang. betaling ??.

Fraekmand

Skrevet
fraekmand40 skrev, for 5 timer siden:

Nu er du ved at blande de 2 verdener sammen, dem der kommer for det meste på RE er dogging folk hvor det er uden betaling, og det du laver er med betaling.

Det var et åbent spørgsmål af ren nysgerrighed. Blander to verdener sammen? Det er et offentligt sted, alle kan slå sig ned og spise den medbragte mad eller gå en tur i området. Ligesom der både er dogging og betaling fx på Revlen.

Jeg laver altid aftaler på forhånd, når jeg er ude og oftest med nogle jeg kender i forvejen. Men det kunne jo være, at andre blev trætte af at vente på de gratis damer og dermed fik lyst til at købe en hånder.

Skrevet
fraekmand40 skrev, for 6 timer siden:

jeg ved ikke om du har gjort dig nogle overvejelser om hvordan det skulle forgå ang. betaling ??.

Det må være ret simpelt, f.eks: kunden giver blot det aftalte beløb i kontanter til gp'en.

Det kan jo foregå overalt, om det så er et offentligt toalet eller prøverum eller solarie

Skrevet

Kan nogen hjælpe en nybegynder?

hvor ligger bænken på Reumerts Ege, er det helt nede bagerst?

Hvad gør man, nærmer sig langsomt og starter med at lure….eller hvad er fremgangsmåden?

Hvis der sidder en pige i en bil, kan man så spørge…?

Håber på gode svar.

Jesper

Skrevet
Jesperh6 skrev, for 1 time siden:

Hvis der sidder en pige i en bil, kan man så spørge…?

Du kan i den grad ikke blot spørge en tilfældig pige i en bil !!!  Hvis du har lumre hensigter, skal du være meget forsigtig med at nærme dig enlige kvinder et tilfældigt sted. Der er med garanti masser af besøgende der ikke kender Reumerts Eges lidt blandede ry.

Skrevet

Jeg tænkte nu også mest på, hvis der sad en pige i en bil, sammen med en fyr, selvfølgelig skal man altid fare med lempe.

meget enig.

Skrevet
Dristige skrev, for 22 timer siden:

Du kan i den grad ikke blot spørge en tilfældig pige i en bil !!!  Hvis du har lumre hensigter, skal du være meget forsigtig med at nærme dig enlige kvinder et tilfældigt sted. Der er med garanti masser af besøgende der ikke kender Reumerts Eges lidt blandede ry.

Tillad mig at citere mig selv, men jeg skrev det, fordi hvis almindelige skovgæster føler sig chikaneret af liderlige enlige mænd, riskerer du at politiet tilkaldes og måske ødelægges mulighederne for dem der vil dyrke dogging (gælder ikke mig) i en periode.

Har selv nogle gange følt mig lettere generet af de enlige såkaldte " vandringsmænd" som vandrer frem og tilbage omkring nudiststrande med en plastikpose i hånden, og så snart de får øje på et nøgent par der ligger side om side eller tæt sammen, så skal de pludselig, og helt tilfældigt, sidde lidt for tæt på. Det er også noget der har været omtalt i nudistfora

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.