Hop til indhold

Eva - slank og klog skønhed Århus Ø

Featured Replies

Skrevet

Det er sjældent jeg efterhånden har oplevelser på købesex-scenen og endnu sjældnere jeg skriver om det. Men i går er undtagelsen

Jeg blev opmærksom på Eva på Annoncelight https://annoncelight.dk/showad/406026 og fandt en tid tirsdag eftermiddag der passede os begge. Kommunikationen foregik let på WhatsApp (engelsk) og jeg fik med det samme et indtryk af at Eva taler sproget flydende.

Ankommet til den fine lejlighed (meget udførlige instrukser per WhatsApp med billeder af indgang - etage - nr på lejlighed med mere) blev jeg budt indenfor af Eva 

Billedserien af Eva er hende og de er nye og aktuelle uden photoshop.  Hun er smuk, lattermild og meget blid 

Eva er slank, meget slank, og dejligt fri for kropsudsmykninger - ingen piercinger eller tatoveringer

Hun taler fremragende engelsk med et pænt sort ordforråd. Eva er østeuropæisk og hendes høje uddannelsesniveau skinner igennem

Jeg tog et bad, hilste kort på Eva's kollega og kom ind i soveværelset - med de rene lagner.

Vi afregnede (standard pris på1000 for 30) - fuld GFE - med kys og fransk uden.

Jeg undersøgte hver en centimeter af Eva's perfekte krop under massage med bodylotion (hun måtte låne lidt af veninden) og kan bekræfte at der ikke er foretaget ændringer på Eva - hun er lige så smuk og femimin som Gud har skabt hende

Eva var meget bekymret for om jeg nu selv kunne nå at komme når jeg brugte så megen tid på hende - men det har jeg selv rimeligt styr på :)

Eva smager godt, og giver et engageret og dybt blow - medens hun har den fineste øjenkontakt.  Eva er - selv om det var fransk uden - en safesty first pige - så der blev brugt en desinficerende væske inden hun tog mig i munden. Eva's blow er varieret og godt og nosserne blev også behandlet efter fortjeneste.

Vi nåede ikke sexen - ikke fordi det ikke passede i programmet - men fordi hendes blow var så godt at jeg ombestemte mig.

Eneste udfordring var at jeg havde sat for lidt tid af (møde efterfølgende)

Vi nåede godt omkring kunst, musik og kultur. Eva er en god (men måske lidt ivrig :) ) intelligent sød samtalepartner og jeg glæder mig til at besøge hende igen - hvis jeg lige kan få programmet til at gå op

Anbefaling - så absolut - hvis du er til meget slanke (som virkeligt slanke) piger med faste bryster, en smuk mund der gerne kysser og et behageligt væsen

Redigeret af Herbert

Skrevet

Jeg giver dig ret- hun giver en  enestående BJ - Hun er også meget stram -virkelig lækker pige.:wub: Jeg håber hun bliver længere i Århus.

Skrevet
stigstig skrev, for 2 timer siden:

Fremtidige søgninger????   Hold nu op lille peter med det pjat.

Jeg synes nu det er meget brugbart. Hvis man søger efter anmeldelser af en pige, så er det rart at indlæg som lille_peters dukker op, så man får alle anmeldelser med i sin vurdering. 

Skrevet
stigstig skrev, for 2 timer siden:

Fremtidige søgninger????   Hold nu op lille peter med det pjat.

Hvis du synes at folk bryder reglerne i forum, så kan du rapportere deres indlæg, @stigstig. Hvis du bliver irriteret over at en bruger hjælper med at øge søgbarheden anbefaler jeg at du blokerer ham.

Derudover må du gerne lade være med at citere et 2 meter langt indlæg som brugere skal scrolle forbi for at se at du ikke har sagt særligt meget relevant.

Redigeret af Stapler

Skrevet
Raphael skrev, for 9 minutter siden:

Jeg synes nu det er meget brugbart. Hvis man søger efter anmeldelser af en pige, så er det rart at indlæg som lille_peters dukker op, så man får alle anmeldelser med i sin vurdering. 

Lad venligst være med at afspore anmeldelsen blot fordi en anden bruger gør det, @Raphael.

Skrevet
  • Author

LeCourvoisier - præcis,  det er et meget nydeligt syn når hun ligger mellem benene på en - med pikken i munden og smilende øjne ;)

Redigeret af Herbert
Stavefejl

Skrevet
Pite skrev, for 8 timer siden:

Kunne du ikke bare stoppe det der ?  Der er mange måder og søge på

Jeg har tidligere skrevet i tråden om dette. Lav en rapport i stedet for at gå i rette med brugere.

Skrevet
Herbert skrev, for 21 timer siden:

Vi nåede godt omkring kunst, musik og kultur. Eva er en god (men måske lidt ivrig

Tak for super udførlig anmeldelse @Herbert 

For ivrig? Lyder til det var nem, flydende og mange emnet snak også sprogligt? Vil du anbefale en time ift dét og GFE oplevelse? 

Skrevet
  • Author
nillerniller skrev, 1 time siden:

Hej Nillerniller

m.h.t. ivrig - det var mest når hun havde så meget at fortælle at hun snublede over ordene :)  Og ja vi nåede en del snak (efter legemsøvelserne) om kunst især malerier - og skulpturer.

Jeg møder gerne Eva igen en times tid - hvilket egentlig også var hendes anbefaling fra start - men jeg havde desværre en skarp bagkant. Iøvrigt m.h.t. Parkering  så er Thit Jensensgades P-hus 150 meter væk fra indgangen (gadeparkering på Århus Ø er et mareridt)

Skrevet

Åh nej, jeg nåede det ikke. Jeg skrev til hende tidligere i dag - uden at få svar. Og nu kan jeg se at hendes annonce er inaktiv :(

Er der nogen der ved om hun vender tilbage?

Skrevet

Jeg gætter på, at hun bare har trukket stikket for at lade batterierne op. Var på besøg - og hun orkede bare ikke mere. Det indså hun selv, og jeg fik pengene igen. Efterfølgende skrev hun til mig, at vi må tage revanche. Så min konklusion er, at hun er en smuk og ærlig pige, som simpelthen er blevet lidt for populær i Aarhus. Så lad os se, om annoncen ikke dukker op igen i løbet af weekenden.

/Cupid

Redigeret af cupid

Skrevet
cupid skrev, for 2 minutter siden:

Jeg gætter på, at hun bare har trukket stikket for at lade batterierne op. Var på besøg - og hun orkede bare ikke mere. Det indså hun selv, og jeg fik pengene igen. Efterfølgende skrev hun til mig, at vi må tage revanche. Så min konklusion er, at hun er en smuk og ærlig pige, som simpelthen er blevet lidt for populær i Aarhus. Så lad os se, om annoncen ikke dukker op igen i løbet af weekenden.

/Cupid

Det er en lettelse :) 

Var du på besøg i dag? Som du skriver, så lyder hun meget ærlig. Jeg må holde øje i weekenden. Tak for svaret!

Skrevet
cupid skrev, for 1 time siden:

.
Så min konklusion er, at hun er en smuk og ærlig pige, som simpelthen er blevet lidt for populær i Aarhus. Så lad os se, om annoncen ikke dukker op igen i løbet af weekenden.

/Cupid

Da hun lige var kommet til byen besøgte jeg hende to gange på en dag.:wub:Jeg kan godt forstå hun er populær.

Redigeret af Le courvoisier

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Ville have været på et lille ‘revanche’ besøg i går men fuglen er fløjet - pr whatsapp fik jeg besked om at hun kommer igen :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.