Hop til indhold
theenergy

Tilbage fra ferie, tøm din pik i min mund, 15 min - Søborg

Recommended Posts

theenergy skrev, for 4 timer siden:

har været der !! (sorry but no offence) hold da op hvor er hun dog dårlig til at sutte pik. jeg er en ældre mand, og da jeg så hende tænkte jeg "håber det bliver godt" hun tager KUN lige pikhovedet ind i munden, og sutter så kraftigt at det faktisk gjordet ondt, og i mine øjne, aner hun ikke hvad en mand godt kan lide. da jeg spurgte om hun ikke kunne tage den lidt længere ind, brokkede hun sig, og svsarede om jeg kunne tænke mig at hun "øglede ud over mig" og NEJ det var KUN lige pikhovedet der var inde. det var for mig 100% TURN OFF og jeg pakkede sammen, og forlod stedet, og tog til en af mine kendte gode steder. !!!! gentagelse??? LOLLL. aldrig i livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
oldguy49 skrev, for 4 minutter siden:

har været der !! (sorry but no offence) hold da op hvor er hun dog dårlig til at sutte pik. jeg er en ældre mand, og da jeg så hende tænkte jeg "håber det bliver godt" hun tager KUN lige pikhovedet ind i munden, og sutter så kraftigt at det faktisk gjordet ondt, og i mine øjne, aner hun ikke hvad en mand godt kan lide. da jeg spurgte om hun ikke kunne tage den lidt længere ind, brokkede hun sig, og svsarede om jeg kunne tænke mig at hun "øglede ud over mig" og NEJ det var KUN lige pikhovedet der var inde. det var for mig 100% TURN OFF og jeg pakkede sammen, og forlod stedet, og tog til en af mine kendte gode steder. !!!! gentagelse??? LOLLL. aldrig i livet

Tak for at dele oplevelsen, så tror jeg springer over, havde ellers tænkt er besøg

Del dette indlæg

Link til indlæg
oldguy49 skrev, den 10.7.2024 at 12:41:

Øv hende havde jeg også haft i kiggerten. Hvor er dine andre gode kendte stede hvis man må sprge?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende også en enkelt gang for en del år siden og er enig oldguy49. Hun er forfærdelig ringe til at sutte pik og hvis man pænt prøver at guide hende lidt bliver hun fornærmet og smider nærmest en ud.

Vil ALDRIG anbefale nogle at bruge deres penge hos hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været der…. Kommer heller aldrig igen. 
Hun er i min øjne lækker nok. Men hun har kun det job pga pengene. Hun nyder intet af det hun laver. Nederen attitude, indtil sex delen var overstået, så var hun egentlig cool nok. 
Ekstrem dårlig ånde da jeg var der. 
Stedet er også klamt….

Kæmpe nej tak herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blow lover skrev, for 19 timer siden:

Jeg nåede (heldigvis) ikke at møde hende, da hun allerede svinede mig til i vores SMS-korrespondance. 

Også en måde at spare pengene på….:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blow lover skrev, for 21 timer siden:

Jeg nåede (heldigvis) ikke at møde hende, da hun allerede svinede mig til i vores SMS-korrespondance. 

Det lyder som en historie der er værd at dele :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Tjah, siden du spørger mig direkte: Jeg skrev en SMS til hende for at foretage en booking. Derefter fik jeg et møgfald, idet hun påstod,  at hun slet ikke havde vagt denne dato, selv om det ellers stod i annoncen. Hun fremstillede mig som en sinke, der ikke kunne læse. Da jeg derefter helt roligt, sagligt påpegede, at det faktisk var angivet i annoncen, at hun var på vagt på nævnte dato, hvor jeg ville booke hende, da gik hun bananas.

Pludselig giver det mening, at hun i sin annonce påpeger, at man skal være høflig. Det er hun jo ikke selv.

Redigeret af Blow lover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blow lover skrev, for 17 minutter siden:

Tjah, siden du spørger mig direkte: Jeg skrev en SMS til hende for at foretage en booking. Derefter fik jeg et møgfald, idet hun påstod,  at hun slet ikke havde vagt denne dato, selv om det ellers stod i annoncen. Hun fremstillede mig som en sinke, der ikke kunne læse. Da jeg derefter helt roligt, sagligt påpegede, at det faktisk var angivet i annoncen, at hun var på vagt på nævnte dato, hvor jeg ville booke hende, da gik hun bananas.

Pludselig giver det mening, at hun i sin annonce påpeger, at man skal være høflig. Det er hun jo ikke selv.

Er samtidig både ked af din oplevelse, men morer mig ad historien - tak! :D Bekræfter jo blot hvad mange har sagt om hende: "Ej værd at besøge" :rolleyes:

Tak igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...