Martin 20cm 9 Skrevet 9. Juli, 2024 Sååååå blev det sku min tur til at få heldet med sig, har længe skrevet med Cille frem og tilbage , og i dag lykkedes det så. Vi snakkede kort i tlf i den jeg helt besluttet mig for at besøge hende, en smule nervøs, men sådan er det jo altid når det er nyt. Hun kommer ned og henter mig da døren til porten er låst, hun er skide sød og nem at snakke med, så man føler Sig hurtigt velkommen i hendes selskab. Jeg tager et hurtigt bad, så hun ikke skal have en beskidt sur pik i munden, vi afregner så, og så ind i soveværelset, hun smider hurtigt tøjet, ikke de største fordele, men helt okay da jeg er numse mand. Hun tager pikken i munden og begynder at sutte mig, ikke det bedste bj jeg har fået men okay, da det virker naturligt for hende, jeg får varmet hende godt op, og cirka efter 10min, må jeg på med regnfrakken, og op i hende, jeg er en hvis str 20cm, men absolut ingen problemer, hverken forfra eller bagfra, hellere ikke da jeg går til den, eller klaske hende i røven. Det var helt sikkert turen vær, og kommer absolut igen. Fik fornøjelse af næste gæst der kom efter mig, men jeg er ikke genert anlagt. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 471 Skrevet 9. Juli, 2024 @Martin 20cm noget link til cille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin 20cm 9 Skrevet 9. Juli, 2024 https://annoncelight.dk/showad/391952 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2541 Skrevet 9. Juli, 2024 For fremtidige søgninger. https://annoncelight.dk/profile/MizzCille44 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FeetLover 73 Skrevet 10. November, 2024 Kan kun give Martin 20cm ret. Mizz Cille er en skøn kvinde, der gør sit til at hendes kunder får det bedste ud af den tid de har bestilt. Jeg har selv haft besøg af hende og hun har aldrig kigget på uret, eller haft travlt i mit selvskab. VH FL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happy69luke 303 Skrevet 10. November, 2024 Hmm når kunderne kommer som perler på snor er der vel lidt skelen til uret … eller tager man over flyvende pik ud ny ind….. det er vel nærmest GB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FeetLover 73 Skrevet 10. November, 2024 Happy69luke skrev, for 19 minutter siden: når kunderne kommer som perler på snor Hvem siger også noget om det. Det kunne jo være at hun ikke så mange ind som andre, i løbet af en dag, så der er mere tid til hver enkelt kunde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewBee6970 42 Skrevet 14. November, 2024 FeetLover skrev, den 10.11.2024 at 23:49: Hvem siger også noget om det. Det gjorde trådstarter jo, idet han mødte næste gæst i døren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FeetLover 73 Skrevet 14. November, 2024 NewBee6970 skrev, for 2 timer siden: Det gjorde trådstarter jo, idet han mødte næste gæst i døren NewBee6970 Det kan jo ske alle steder. Hvilket man jo også har hørt fra andre. Bare fordi det sker en gang, gør det, det jo ikke til en vane vel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg