Servciesboy 625 Skrevet 9. Juli Hej med jer Jeg har ikke været i Istedgade det sidste halve år, og vil gerne høre, om der stadig er piger og finde i gaden? De sidste mange gange jeg har været i KBH har jeg boet ude i Sydhavnen, og ikke orket, at tage ind til byen om aftenen, sidst trykket skulle tages, ringende jeg efter Natjsa - hende den lille mørke med mælk i brysterne, hun er anmeldt så mange gange herinde, det er faktisk en rigtig sød pige der leverede varen knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2187 Skrevet 9. Juli (edited) Må erkende jeg ikke er så kendt derinde som så, men går da forbi 2-3 faste piger når jeg skal i fitness inde på Gasværksvej. De står derinde omkring sexy club og Boys sharwama, ved Gasværksvej. Men de har godt nok set bedre dage De ser ikke særlig indbydende eller sunde ud, skal det lige siges. Redigeret 9. Juli af Crabman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 19. September Sexy club, @Crabman..? Hvor i gaden er det..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2187 Skrevet 19. September (edited) Karsteng skrev, for 5 minutter siden: Sexy club, @Crabman..? Hvor i gaden er det..? Rettelse: Stripklubben - Cristal Club Mente den hed Sexyclub, men er så blevet klogere siden haha. Btw, de 2 faste kvinder står stadig på gaden hvis det skulle friste. Redigeret 19. September af Crabman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 19. September Ah - det frister nok ik. Tak for svar. Nu håber jeg bare @SweetKisses er med på en øl (eller 2) på gaden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg