Hop til indhold

Gloryhole vejle

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Søger et gloryhole i Vejle, Findes det nogle steder? kan kun finde en ældre tråd om det her inde og det kort der linkes til virker ikke mere.

Skrevet
Spectrum skrev, for 10 minutter siden:

Hvem skal sidde på den anden side?

Ligegyldig kommentar

Skrevet

Du  kan  med  en  tur  i Jem & Fix hurtig stable  dit  eget  gloryhole  på  benene.  Køb  en  presenning og  lav  et  par  passende huller, kan  hænges  op  mellem  2 træer. 

Har set  dem  hængende  på  et  par  rastepladser  blandt andet  ved  Fuglsang  rasteplads.

Skrevet
YNWA skrev, for 6 timer siden:

Ligegyldig kommentar

Nå ja, det er jo det som er spændende.

Skrevet
lejogbrug skrev, for 11 timer siden:

Du  kan  med  en  tur  i Jem & Fix hurtig stable  dit  eget  gloryhole  på  benene.  Køb  en  presenning og  lav  et  par  passende huller, kan  hænges  op  mellem  2 træer. 

Har set  dem  hængende  på  et  par  rastepladser  blandt andet  ved  Fuglsang  rasteplads.

Hjælp manden i stedet for at lave sjov på hans bekostning, @lejogbrug

Skrevet

Jeg har lige udstukket en advarsel fordi @lejogbrug gjorde sig sjov på @Poppes bekostning i en tråd, der lå i hyggesnak. Jeg tænkte. " det er selvfølgelig et glory hole med GP han efterlyser " og flyttede så tråden til det "rigtige" forum.

@lejogbrug har lige påpeget at det ikke fremgår tydeligt, hvad TS efterlyser - og det kunne sagtens være et glory hole i sig selv.

Set i betragtning af, at Lejogbrug sagtens kunne have ret, da tråden er utydelig formuleret og lå i Hyggesnak bliver jeg nødt til at lukke tråden, flytte den til hyggesnak igen, bede @Poppe om at lave en ny tråd og formulere sig bedre ( og naturligvis slette advarsel. )

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.