Hop til indhold
Guest gameguy

Skøgejagten - planlægning, research og udførelse

Recommended Posts

Guest gameguy

Hej alle venner og uvenner!

 

Hvad gør i når i skal finde et nyt emne?? For mig er det bagvedliggende arbejde faktisk en meget ophidsende og ansporende proces. Jeg nyder at afprøve nye græsmarker og er ikke den type som frekventerer det samme fruentimmer igen og igen. Jeg har en jeg elsker højt og ønsker ikke at knytte mig alt for meget til en bestemt købedame.

 

Jagten som jeg godt vil kalde det er yderst stimulerende! Tanker som flyver gennem hovedet, mens man læser annoncer og anmeldelser, ser billeder eller clips af det næste target!

 

Det er nærmest som en mani det der med at jagte erotiske oplevelser. For 10 år siden var der virkeligt kasse på kontoen og jeg lod det indre jagt indstinkt få frit spil! Nu er det mere under kontrol, men stadigvæk tænder jeg voldsomt på de indledende forberedelser!

 

Kan i nikke genkendende til dette?? Også gerne svar eller tilføjelser fra Borende, Tywin, Jernsvinet, Beebop, Bananas og andre gode venner her på sitet!

 

Jeg kan selv nærmest være skuffet, hvis der ikke er en indledende forberedelsesfase, hvor man udvælger blandt mulighederne. Det er vildt ophidsende at tænke på, at man med lidt kasse på lommen om lidt kan traktere en af gudinderne med det som budgetet nu tillader.

 

Også selve logistikken kan være en tænder. Har i ikke nogle gange prøvet at køre langt efter en oplevelse, hvor forarbejdet har været rimeligt grundigt og forventningens glæde kan få lemmet til at banke vildt i bukserne bare ved tanken om det fortstående??

 

Hermed åbnet for en sober debat som forhåbenligt kan samle os alle også de fortabte sønner! = Måske mig selv!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan i nikke genkendende til dette??

 

Har i ikke nogle gange prøvet at køre langt efter en oplevelse, hvor forarbejdet har været rimeligt grundigt og forventningens glæde kan få lemmet til at banke vildt i bukserne bare ved tanken om det fortstående??

 

Jeg kan svare to rungende jaer til begge spørgsmål.

Researchen og planlægningen kan for mig være lige så pirrende som selve agtens udførelse, og det er yderst sjældent, at et kvindebesøg er en pludselig indskydelse. Det hele skal passe sammen med kvindens kalender og min. Og ja, jeg har prøvet at køre langt for at få en oplevelse. Når det så har været en af de rigtigt gode, så ærgrer man siger over, at der er så langt igen til et genbesøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Skøger og ludere forsøger jeg at undgå, så der er ikke rigtig nogen grund til at jagte dem.

 

Så prøver jeg med massagepiger og kom nu på banen jern med et ordentligt svar ikke? Jeg gider ikke anmelde og ville have svaret dig provokerende, men det fører ikke til noget vel? Kom med et indlæg som fortæller om dine overvejelser og planlægning hvis du altså har lyst til at skrive noget om dette! Mvh Game

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gider ikke anmelde og ville have svaret dig provokerende, men det fører ikke til noget vel?

 

Aha! Coelestem adspicit lucem!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej alle venner og uvenner!

 

Hvad gør i når i skal finde et nyt emne?? For mig er det bagvedliggende arbejde faktisk en meget ophidsende og ansporende proces. Jeg nyder at afprøve nye græsmarker og er ikke den type som frekventerer det samme fruentimmer igen og igen. Jeg har en jeg elsker højt og ønsker ikke at knytte mig alt for meget til en bestemt købedame.

 

Jagten som jeg godt vil kalde det er yderst stimulerende! Tanker som flyver gennem hovedet, mens man læser annoncer og anmeldelser, ser billeder eller clips af det næste target!

 

Det er nærmest som en mani det der med at jagte erotiske oplevelser. For 10 år siden var der virkeligt kasse på kontoen og jeg lod det indre jagt indstinkt få frit spil! Nu er det mere under kontrol, men stadigvæk tænder jeg voldsomt på de indledende forberedelser!

 

Kan i nikke genkendende til dette?? Også gerne svar eller tilføjelser fra Borende, Tywin, Jernsvinet, Beebop, Bananas og andre gode venner her på sitet!

 

Jeg kan selv nærmest være skuffet, hvis der ikke er en indledende forberedelsesfase, hvor man udvælger blandt mulighederne. Det er vildt ophidsende at tænke på, at man med lidt kasse på lommen om lidt kan traktere en af gudinderne med det som budgetet nu tillader.

 

Også selve logistikken kan være en tænder. Har i ikke nogle gange prøvet at køre langt efter en oplevelse, hvor forarbejdet har været rimeligt grundigt og forventningens glæde kan få lemmet til at banke vildt i bukserne bare ved tanken om det fortstående??

 

Hermed åbnet for en sober debat som forhåbenligt kan samle os alle også de fortabte sønner! = Måske mig selv!! :)

 

Se selv GG, det var jo tilsyneladende slet ikke så svært at skrive i et sobert sprog :wink: , vel?

 

Vil sige at i overskriften, er der dog stadig plads til lidt forbedringer :oops: 

 

Jeg vil gerne kommentere, netop fordi det som sådan ikke anstøder mig.

 

Jeg synes også at det er spændende, til tider ophidsende at lave research, og tillægger det også som en del af oplevelsen.

 

hilsen D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu syntes jeg, i er urimelige. GameGuy forsøger blot at starte en sober debat om et emne. der burde være genkendelig for de fleste af os.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu syntes jeg, i er urimelige. GameGuy forsøger blot at starte en sober debat om et emne. der burde være genkendelig for de fleste af os.

 

Det synes jeg nu ikke rigtigt, du kan påstå.

Jeg synes derimod, at der i indlæggene ligger en anerkendelse af, at Gameguy har lagt kursen om og har forladt det konfrontatoriske. Det gælder for mit eget vedkommende.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så prøver jeg med massagepiger og kom nu på banen jern med et ordentligt svar ikke? Jeg gider ikke anmelde og ville have svaret dig provokerende, men det fører ikke til noget vel? Kom med et indlæg som fortæller om dine overvejelser og planlægning hvis du altså har lyst til at skrive noget om dette! Mvh Game

 

Hej Game, det er sjovt at du ikke vil tage ordet "glædespiger" i din mund? Massagepiger er som sådan OK, men bruges vist ikke meget mere? Eller ihvertfald kun i forbindelse med Thaimassage.

 

Men ellers synes jeg faktisk du er kommet med et rigtigt godt indlæg, som vi dog har behandlet flere gange tidligere. For mit vedkommende er det nogen gange lidt tilfældet, hvad jeg falder over. Måske har en haft en efterlysning eller anmeldelse af en pige på f.eks Annoncelight el.lign. - så skal jeg lige ind og se hvad det nu er for en lækker steg eller hvad det nu er for fake fotos. Når jeg så alligevel er derinde, afsøger jeg lige om der skulle være noget nyt og spændende i lokalområdet eller en af de seriøse kendte er på vagt.

 

Andre gange, hvis jeg i anden anledning skal til en anden landsdel eller by, søger jeg lige lidt på det og ser hvad der rør sig. Skriver en 3 - 5 interessante ned og giver dem 1, 2 eller 3 stjerner - og forsøger måske at lave en aftale med  hende, der fik 3 stjerner eller en af de andre, alt efter hvordan geografien, eller hvordan stedet tager sig ud på Google Street View. En søgning på adressen kan også være en god ide, da der herved måske komme nogle anmeldelser frem, som ellers ikke fremkommer. Nogle søger også på tfl. nr.. En søgning på Eroguide kan også være en hjælp, men de der efterlysninger der begynder med: "Hvem har besøgt hende her?", er som regel ikke til megen hjælp. En rute planlægges - evt. sådan at jeg kan forsøge at besøge en på udturen og have 1 - 2 i baghånden  -evt. til hjemturen, hvis den første alligevel ikke var værd at ofre tid og penge på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er delvist enig med gameguy.

Man bruger 1-2 timer på at kigge annoncer igennem fordi at det snart er ved at være tid igen :-)

Skal man besøge en man kender, en man har haft kig på eller en ny som man ikke har set før ?

Og hvem tilbyder det som man har lyst til at prøve denne gang af spændende ting :P

Uha der er mange som jeg gerne ville besøge :P

Men jeg opdagede noget den anden dag...

Så længe at jeg er velsorigneret og høflig, så er jeg velkommen alle steder, også hos glædes piger som i mine øjne er meget smukke, og i det virkelige liv havde været uopnåelige. Så der stopper "jagten" på en måde synes jeg.

Mens at jeg i det private har fået øjnene op for en vandvittig smuk pige...100 niveauer over mig, i forhold til udseende i hvert fald ( jeg kender hende ikke ). Det bliver en "ægte jagt"...måske kort varrigt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...