Nuddel 80 Skrevet 8. Juli https://annoncelight.dk/showad/404172 Velkendt sted, Østerbro. Det lykkedes for en gang skyld, at komme afsted, i de første timer af dagen. Er ofte, den der lukker og slukker. SMS kontakt gik nemt, døren er åbent når man ankommer og pigerne tager pænt imod en. Kæmpe tommel op. Billedet i annoncen, er jeg ret sikker på er genbrug og hun ikke er der mere. Men der er 2 andre, ud over mutter selv. ( gætter på mutter selv er stoppet, med kunder selv.) De 2 piger, er rigtig søde og imødekommende. Og mutter, er helt afslappet også. Så en god modtagelse. Jeg fik Dia ( om det er stavet rigtigt.?) og hun er lille og petit, med en ganske fin krop. Køn vil jeg sige/ smag og behag, dog vil jeg ikke satse på, hun er helt Thai. ( blandet Cambodja, eller andet.) Et gæt: 150-155cm og 45-50kg, hun fylder ikke meget. Lidt genert og meget charmerende. Hun har så værelset der ligger i forbildelse med køkkenet, som man ankommer i. Så man skal ikke være bleg for at kunne høre og kunne høres og sengen er ikke den mest knirkefri. Mig lige meget, alle er indforstået med agten... Normal pris: 30 min. Lille værelse med en enkeltseng, af med tøjet og vi kommer i gang. Først massage på rykken med lidt olie, (ikke olieplask) en lille smule pirring omkring numsehullet, især da hun tager benene. Mild massage og hun kan ikke så meget, det hun kan, er så ganske fint. Et meget hurtigt vend om, lidt mere på benene og så, ellers til voksenlegen. Der kommer gummi på den lange, bj og en del kælen, ikke så meget hånd. Sex delen til gændgæld, hold nu op.... Hun er aktiv ovenpå, stadig lidt genert men berøringsglad ( ingen kys og ansigtet diskret den anden vej) og det er bare at tage for sig. På den gode måde... Husk lige det. Sengen larmer og det er bagfra og forfra og den her lille dejlige pige, virker som om hun kan lide det. Jeg er i tøjet, efter Ca. 20 min... Og egentlig ganske tilfreds. Da værelset ligger, så du ikke undgår at møde de andre i huset, de har hørt alt og omvendt. Blev jeg mødt, af et kæmpe smil fra den anden pige i huset. Og det blev kun større og gengivet med en tommel op, da jeg sagde, Hurtigt men dejligt, med et smil. Og fik et pænt, tak for denne gang, af Dia. Kommer igen, hvis samme pige er der. Det var dovenskab, kløen og hudsult, der valgte stedet. Men næste gang, tager jeg den hurtige og nøjes med den sidste del. Den var også god. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nuddel 80 Skrevet 8. Juli Må nok hellere få med. Lille røv, bryster er en god håndfuld og de sidder rigtigt. Er de hjulpet, er det lavet rigtigt, jeg ville skude på nartulige. Og så kommer vi til alderen.? Midt/ sidst tyverne, kunne hun sagtens være. Eller en pæn, start 30erne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 319 Skrevet 8. Juli Lyder som en god oplevelse. En skam, at man ikke kan se hende på billederne. Tak for dit indlæg! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vining 15 Skrevet 8. Juli God beretning, pris for 20 min..? Mutter, var det Bummi ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nuddel 80 Skrevet 9. Juli Vining skrev, for 8 timer siden: God beretning, pris for 20 min..? Mutter, var det Bummi ? Købte 30 min. og det var 1000 penge. Som jeg vil kalde standard i dag. Var færdig efter 20 min og der blev ikke lagt op til, at massere de sidste 10 min. Hvilket jeg heller ikke regnede med, det her sted. Og mutter, er Bummi. Det står disederet, som navnet på profilen af al opslaget. Har oplevet hende i flere modes og som skrevet. Der var en afslappet og behagelig stemming, denne dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nuddel 80 Skrevet 9. Juli Vining skrev, for 9 timer siden: God beretning, pris for 20 min..? Mutter, var det Bummi ? Det var en god dag. Det kan være meget 50/50, det her sted og det er med alle adresserne. Men deres næsten drive thru agtige parkeringsplads, kan lokke. Når man ikke orker, at gå i et med husmurene eller står til sku, under et Blinkende Open neon skilt, ved en slidt ringeklokke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg