Hop til indhold

Liderlig på nye hotelmuligheder Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Der planlægges i stor stil, (guilty) :D ! både med udendørs ting der prøves skal, og nu med endnu spørgmsål:

Jeg har benyttet mig med god succes af Atlantic, Marselis, Scandic og Ritz..

Jeg kigger lidt på Royal nu til noget i midt på denne måned, da der er virkelig god pris og hotellet ser godt ud!

Det er ikke super smart, at skrive direkte om hotellerne her, men send gerne privatbesked, hvis nogen kender til "sex-forholdene" på Royal. Kigger reception meget? vægge tynde? etc.. send gerne en besked.

(sorry med al aktivitet herinde, men har tid nu med sommerferie endelig )

Skrevet

åååhhh du skal bestemt ikke undskylde... VI kigger lystigt med...

Skrevet

Jeg vil meget gerne have en invitation til næste event ;)

Skrevet

Royal er en ældre bygning, fra den gang man byggede solidt, så væggene er absolut ikke tynde - så gå du bare igang med dit projekt :)

Skrevet

Royal er ikke så diskret et sted.
Lille reception og man kan ikke snige sig uset forbi, jeg er ret sikker på at den ekstra trafik af "ikke indtjekkede" gæster vil blive bemærket. 
Når det er sagt, så er det et virkelig dejligt hotel med charmerende hyggelige værelser.

Skrevet

Hotel Scandinavian (Radisson) eller Comwell (Cumwell ;) ) er langt mere diskrete da der er en større trafik på de hoteller end på Hotel Royal. 

Når det er sagt er hotel Royal lidt lækrere end de andre to hoteller. 

Jeg besøger dig gerne uanset hvilket hotel du vælger. Atlantic og Marselis er også gode :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.