Hop til indhold

Gangbang

Featured Replies

Skrevet

Er der aldrig gangbang i Aalborg længere...

Skrevet

I er kun 1 times tog væk fra mig, så jeg kunne godt overveje gentagelse af det blowbang jeg havde i Aarhus d. 22. maj :) En masse nye mænd, som aldrig risikerer at gå forbi hinanden i hverdagen, så kan jo være fordel ved Aalborg fremfor Aarhus.

Er I mange interesserede deroppe <3 ? 

Skrevet

KLART ja og om det er Århus, Ålborg eller andet sted i Jylland er ligegyldigt for mig. 
Helst hverdage i dagtimerne ;-)

Skrevet
Vixenida skrev, for 12 timer siden:

I er kun 1 times tog væk fra mig, så jeg kunne godt overveje gentagelse af det blowbang jeg havde i Aarhus d. 22. maj :) En masse nye mænd, som aldrig risikerer at gå forbi hinanden i hverdagen, så kan jo være fordel ved Aalborg fremfor Aarhus.

Yep, ja , helt sikkert 

Skrevet

Munkevejen er der plads og der kommer ikke familier men det er også et kendt dogging sted, så der kan være en del trafik.

Skal det være mere privat hvor du selv kan stå for at invitere, så kender jeg et godt sted i udkanten af Brabrand der er perfekt til sådan et setup. Smid en besked hvis du vil have koordinaterne (deler dem ikke åbent, vil ikke have stedet bliver overrendt).

Skrevet
Vixenida skrev, for 23 timer siden:

Klar på at besøge dig i Aalborg. Har ventet længe på det endda ;)

Skrevet
Vixenida skrev, den 7.7.2024 at 21:49:

Hejsa Vixen.

Jegskriver lig til dig fordi en af medlemmerne fra logen har omtalt dig meget rosende;-) Hvis du gerne vil opleve tjekkisk set up hvor du bliver taget af mange mænd udendørs, må du meget gerne kontakte mig for en mailadresse, såtager vi den derfra. Hcis ikke så vil jeg ønske dig og din mand alt mulig held og lykke på Jeres vej ud i den erotisk veerdenMvh

Hans

Skrevet
FrækMøstjylland skrev, Lige nu:

Hejsa Vixen.

Jegskriver lig til dig fordi en af medlemmerne fra logen har omtalt dig meget rosende;-) Hvis du gerne vil opleve tjekkisk set up hvor du bliver taget af mange mænd udendørs, må du meget gerne kontakte mig for en mailadresse, såtager vi den derfra. Hcis ikke så vil jeg ønske dig og din mand alt mulig held og lykke på Jeres vej ud i den erotisk veerdenMvh

Hans

Upds arrangementer foregår i Århus området og i naturen rundt om i Østjylland

Skrevet

Datoer er ikke fastsatte endnu :) flyver til Finland på tirsdag, så bliver først senere på sommer <3 

Skrevet

Er 2 dages pitstop i kbh inden jeg flyver til Helsinki for sommerferie :) så ej hjemme i aarhus nu nej.

Skrevet

Ja tak til, at du kommer til Aalborg.

Skrevet

Hvis man så skulle vælge at arrangere i Aalborg området. Hvad tider passer så flest? Dagtimer eller aftentimer? Og er der nogle steder man kan leje deroppe? :wub:

Skrevet
FrækMøstjylland skrev, den 12.7.2024 at 12:00:

Hejsa Vixen.

Hans

Lyder som interessant setup :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.