Pjevs 24 Skrevet 7. Juli Er der aldrig gangbang i Aalborg længere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 733 Skrevet 7. Juli I er kun 1 times tog væk fra mig, så jeg kunne godt overveje gentagelse af det blowbang jeg havde i Aarhus d. 22. maj En masse nye mænd, som aldrig risikerer at gå forbi hinanden i hverdagen, så kan jo være fordel ved Aalborg fremfor Aarhus. Er I mange interesserede deroppe ? 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 7. Juli Kom endelig en tur til Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 209 Skrevet 8. Juli Lidt længere nordpå muligheder i luksus sommerhus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 62 Skrevet 8. Juli KLART ja og om det er Århus, Ålborg eller andet sted i Jylland er ligegyldigt for mig. Helst hverdage i dagtimerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klopp 54 Skrevet 8. Juli Vixenida skrev, for 12 timer siden: I er kun 1 times tog væk fra mig, så jeg kunne godt overveje gentagelse af det blowbang jeg havde i Aarhus d. 22. maj En masse nye mænd, som aldrig risikerer at gå forbi hinanden i hverdagen, så kan jo være fordel ved Aalborg fremfor Aarhus. Er I mange interesserede deroppe ? Yep, ja , helt sikkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusTilflytter 7 Skrevet 8. Juli Munkevejen er der plads og der kommer ikke familier men det er også et kendt dogging sted, så der kan være en del trafik. Skal det være mere privat hvor du selv kan stå for at invitere, så kender jeg et godt sted i udkanten af Brabrand der er perfekt til sådan et setup. Smid en besked hvis du vil have koordinaterne (deler dem ikke åbent, vil ikke have stedet bliver overrendt). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Haruspexen 51 Skrevet 8. Juli Vixenida skrev, for 23 timer siden: I er kun 1 times tog væk fra mig, så jeg kunne godt overveje gentagelse af det blowbang jeg havde i Aarhus d. 22. maj En masse nye mænd, som aldrig risikerer at gå forbi hinanden i hverdagen, så kan jo være fordel ved Aalborg fremfor Aarhus. Er I mange interesserede deroppe ? Klar på at besøge dig i Aalborg. Har ventet længe på det endda 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 78 Skrevet 12. Juli Vixenida skrev, den 7.7.2024 at 21:49: I er kun 1 times tog væk fra mig, så jeg kunne godt overveje gentagelse af det blowbang jeg havde i Aarhus d. 22. maj En masse nye mænd, som aldrig risikerer at gå forbi hinanden i hverdagen, så kan jo være fordel ved Aalborg fremfor Aarhus. Er I mange interesserede deroppe ? Hejsa Vixen. Jegskriver lig til dig fordi en af medlemmerne fra logen har omtalt dig meget rosende Hvis du gerne vil opleve tjekkisk set up hvor du bliver taget af mange mænd udendørs, må du meget gerne kontakte mig for en mailadresse, såtager vi den derfra. Hcis ikke så vil jeg ønske dig og din mand alt mulig held og lykke på Jeres vej ud i den erotisk veerdenMvh Hans 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 78 Skrevet 12. Juli FrækMøstjylland skrev, Lige nu: Hejsa Vixen. Jegskriver lig til dig fordi en af medlemmerne fra logen har omtalt dig meget rosende Hvis du gerne vil opleve tjekkisk set up hvor du bliver taget af mange mænd udendørs, må du meget gerne kontakte mig for en mailadresse, såtager vi den derfra. Hcis ikke så vil jeg ønske dig og din mand alt mulig held og lykke på Jeres vej ud i den erotisk veerdenMvh Hans Upds arrangementer foregår i Århus området og i naturen rundt om i Østjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 733 Skrevet 12. Juli Datoer er ikke fastsatte endnu flyver til Finland på tirsdag, så bliver først senere på sommer 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 78 Skrevet 12. Juli Tager du i mod besøg i dag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 733 Skrevet 15. Juli Er 2 dages pitstop i kbh inden jeg flyver til Helsinki for sommerferie så ej hjemme i aarhus nu nej. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pølsemanden 162 Skrevet 15. Juli Ja tak til, at du kommer til Aalborg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brille 7 Skrevet 18. Juli Er ligeledes med på at Aalborg besøges Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 431 Skrevet 22. Juli Hvis man så skulle vælge at arrangere i Aalborg området. Hvad tider passer så flest? Dagtimer eller aftentimer? Og er der nogle steder man kan leje deroppe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 431 Skrevet 22. Juli FrækMøstjylland skrev, den 12.7.2024 at 12:00: Hejsa Vixen. Jegskriver lig til dig fordi en af medlemmerne fra logen har omtalt dig meget rosende Hvis du gerne vil opleve tjekkisk set up hvor du bliver taget af mange mænd udendørs, må du meget gerne kontakte mig for en mailadresse, såtager vi den derfra. Hcis ikke så vil jeg ønske dig og din mand alt mulig held og lykke på Jeres vej ud i den erotisk veerdenMvh Hans Lyder som interessant setup 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg