Hop til indhold

Recommended Posts

I er kun 1 times tog væk fra mig, så jeg kunne godt overveje gentagelse af det blowbang jeg havde i Aarhus d. 22. maj :) En masse nye mænd, som aldrig risikerer at gå forbi hinanden i hverdagen, så kan jo være fordel ved Aalborg fremfor Aarhus.

Er I mange interesserede deroppe <3 ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

KLART ja og om det er Århus, Ålborg eller andet sted i Jylland er ligegyldigt for mig. 
Helst hverdage i dagtimerne ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, for 12 timer siden:

I er kun 1 times tog væk fra mig, så jeg kunne godt overveje gentagelse af det blowbang jeg havde i Aarhus d. 22. maj :) En masse nye mænd, som aldrig risikerer at gå forbi hinanden i hverdagen, så kan jo være fordel ved Aalborg fremfor Aarhus.

Yep, ja , helt sikkert 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Munkevejen er der plads og der kommer ikke familier men det er også et kendt dogging sted, så der kan være en del trafik.

Skal det være mere privat hvor du selv kan stå for at invitere, så kender jeg et godt sted i udkanten af Brabrand der er perfekt til sådan et setup. Smid en besked hvis du vil have koordinaterne (deler dem ikke åbent, vil ikke have stedet bliver overrendt).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, for 23 timer siden:

Klar på at besøge dig i Aalborg. Har ventet længe på det endda ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, den 7.7.2024 at 21:49:

Hejsa Vixen.

Jegskriver lig til dig fordi en af medlemmerne fra logen har omtalt dig meget rosende;-) Hvis du gerne vil opleve tjekkisk set up hvor du bliver taget af mange mænd udendørs, må du meget gerne kontakte mig for en mailadresse, såtager vi den derfra. Hcis ikke så vil jeg ønske dig og din mand alt mulig held og lykke på Jeres vej ud i den erotisk veerdenMvh

Hans

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrækMøstjylland skrev, Lige nu:

Hejsa Vixen.

Jegskriver lig til dig fordi en af medlemmerne fra logen har omtalt dig meget rosende;-) Hvis du gerne vil opleve tjekkisk set up hvor du bliver taget af mange mænd udendørs, må du meget gerne kontakte mig for en mailadresse, såtager vi den derfra. Hcis ikke så vil jeg ønske dig og din mand alt mulig held og lykke på Jeres vej ud i den erotisk veerdenMvh

Hans

Upds arrangementer foregår i Århus området og i naturen rundt om i Østjylland

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man så skulle vælge at arrangere i Aalborg området. Hvad tider passer så flest? Dagtimer eller aftentimer? Og er der nogle steder man kan leje deroppe? :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrækMøstjylland skrev, den 12.7.2024 at 12:00:

Hejsa Vixen.

Hans

Lyder som interessant setup :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...