Hop til indhold

Lumi (Honeygirl) - 23 år - Viby Århus

Featured Replies

Skrevet

Jeg er ikke den hårdeste til at skrive anmeldelser, og der findes allerede en anden anmeldelse herinde.

Jeg er i dag kommet hjem fra at besøge Lumi fra Århus, efter at have set hendes artikel på Annoncelight

Da jeg skrev kl 11 i formiddags, havde jeg svar inden for 1 minut, og det tog ikke meget mere end et par minutter at få bekræftet et tidspunkt, og hvad der skulle foregå. Dejlig nemt.

En time inden vi skulle mødes skrev hun og spurgte om vi kunne rykke det 20 minutter, og da hun var ude i god tid havde jeg selvfølgelig ingen indvendinger.

Stedet er nemt at finde, et lejlighedsbyggeri inde i Viby i Århus, der er fin parking, og det er dejlig diskret. Lejligheden var også pæn og ren.

I lejligheden ventede der en pige som så fuldstændig ud som på billederne, og jeg kan kun skrive under på det der blev skrevet i den anden anmeldelse. Hun har et skønt smil og er meget nem at snakke med. Hun starter med at bekræfte de ting vi har skrevet om, og jeg betaler.

Jeg har ikke tænkt mig at gå i dybden med hvad vi lavede sammen, men jeg vil dog sige at alt hvad hun gjorde var hun drøn god til. En dejlig indlevelse, øjenkontakt og søde smil hele vejen igennem.

Så den endnu kortere opsummering er:
Diskret, pæn og ren lejlighed.
Ser ud som på billederne
Virkelig nærværende

10/10 kunne godt besøge hende igen en dag.

Og så lige et link til hendes profil for god ordens skyld.

https://annoncelight.dk/profile/Honeygirl

Skrevet
Gentleman972 skrev, for 6 minutter siden:

Hun er Ok… har en der er bedre :). 

Hvem??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.