FeetLover 69 Skrevet 6. Juli Har længe haft en fantasi om at være i trekant sammen med to MILF's Så da jeg så at de to " veninder " (Rikkepigen og Stella ) var i Næstved, tænkte jeg, at nu var muligheden der. Men NEJ, de er desværre Fup. De er kun ude på at gøre folk til grin, de får en til at stå inde i Næstved, på en falsk adresse, og vente på at de kontakter en for at få at vide hvor, man så skal gå hen, for at mødes med dem. Men der er ingen svar, hverken på sms, eller via opkald. Rødhåret milf veninde - Annoncelight Næstved Kæresteoplevelse 2 milf - Annoncelight NæstvedFredag 10-20Kæresteoplevelse - Annoncelight 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødsmukogsmilende 8 Skrevet 9. Juli (edited) 2 piger Næstved Du mødte ikke op til tiden og vi har svarret på alle sms også din grove tone! kedeligt du har brug for at omtale så dårligt men ønsker dig en Go dag og håber du finde hvad du søger! Redigeret 9. Juli af Sødsmukogsmilende 4 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FeetLover 69 Skrevet 9. Juli Sødsmukogsmilende skrev, for 49 minutter siden: 2 piger Næstved Du mødte ikke op til tiden og vi har svarret på alle sms også din grove tone! kedeligt du har brug for at omtale så dårligt men ønsker dig en Go dag og håber du finde hvad du søger! I må åbenbart have gjort det her mere end en gang, for det er ikke mig eller min situation, som du omtaler der. Jeg mødte til tiden. Vi havde en aftale kl. 14 og jeg var på den angivet adresse og skrev til jer da klokken var 13.45. Jeg ventede i 30 min inden jeg gik igen. Der var ingen svar hverken på Sms, eller telefonopkald. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødsmukogsmilende 8 Skrevet 11. Juli Som sagt dr det beklageligt og vi har svarret alle beskeder så forstår ik du har ventet! men vi har ikke haft hensigter m at sætte nogen i forlegenhed! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr4700 23 Skrevet 13. Juli Jeg har været på besøg, den er god nok. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lassesnib 7 Skrevet 13. Juli (edited) Visen jeres sms så kan folk se hvem er oprigtige Redigeret 13. Juli af Lassesnib Skrive fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2948 Skrevet 13. Juli Lassesnib skrev, for 2 timer siden: Visen jeres sms så kan folk se hvem er oprigtige Ikke nødvendigvis der er nogen issues imellem android og Apple hvis man skifter mellem de to skal man nogen gange slå imessage fra for at stoppe problemet. Det er vendt herinde tidligere og har selv oplevet det med en GP hvor beskederne aldrig dukkede op hos mig men hun kunne vise screenshots fra hendes mobil hvor de var sendt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lassesnib 7 Skrevet 14. Juli Dillermand Junior skrev, for 18 timer siden: Ikke nødvendigvis der er nogen issues imellem android og Apple hvis man skifter mellem de to skal man nogen gange slå imessage fra for at stoppe problemet. Det er vendt herinde tidligere og har selv oplevet det med en GP hvor beskederne aldrig dukkede op hos mig men hun kunne vise screenshots fra hendes mobil hvor de var sendt. Aha tak for den fine tekniske forklaringen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg