Hop til indhold

Thai lady, Aarhus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/375207
Kender i det, jeg syntes hun ser dejlig ud, skrev og spurgte om billede 3 var af hende, det bekræftede hun. Jeg blev ledt hen til rette opgang, døren blev åbnet da jeg kom op af trappen.

Jeg synes ikke det er hende, men hun ser dejlig ud i mine øjne, men jeg har en fornemmelse af, at hun ikke er thai, mener det var spanske ord der kom ud af hende. 
Nå, jeg blev og kunne sagtens besøge hende igen, hin er utrolig serviceminded, og bad mig til sidst massere hende, dejligt selv om jeg har meget at lære, fik lov til at lege med hele bagkroppen, og mærke revnen igen, den var blevet slikket til hendes fulde tilfredshed, hun kan desværre kun klare en tur med tungen

Jeg kan kun sige det var en dejlig oplevelse, kommer jeg igen, selv om min mistanke hun ikke er thai

Ja det tror jeg, alene fordi hun er så serviceminded og set dejlig ud

Jeg gav 1K for min oplevelse

Der behøver ikke tilføjes noget for søgbarheden

Skrevet

Tak for anmeldelsen og fin afslutning "Der behøver ikke tilføjes noget for søgbarheden" 

Skrevet

Hende har jeg også besøgt. Det var et dejligt besøg, der er værd at gentage.

Er det på Langenæs?

Skrevet

@PPE Det er det

Skrevet

Tror og tror, der er kun det at hun talte noget der mindede meget om spansk , hun fik orgasme og talte meget med noget der lyd som noget andet. Det er kun en tanke og det var et dejligt besøg

Skrevet
LarsB skrev, for 7 timer siden:

Tak for anmeldelsen og fin afslutning "Der behøver ikke tilføjes noget for søgbarheden" 

Det virkede åbenbart . 
Bette-Peter har ikke blandet sig - endnu …

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.