Morten H 15 Skrevet 5. Juli Jeg vil høre, om der er nogle, der har været ved hende ? Jeg mener, at hun har været aktiv for nogle år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clooney 6 Skrevet 5. Juli Hej. Ja hun var aktiv for en 4 år siden, Hun kaldte sig Playdate dengang. En lille meget buttet men sød pige der holder til i et rækkehus i Tilst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten H 15 Skrevet 9. Juli Tak "Clooney" Det er rigtigt, at hun kaldte sig Playdate. Jeg har lavet en aftale med hende, da jeg husker hende som et rigtigt godt besøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den krumme Skrevet 9. Juli https://www.eroguide.dk/forum/topic/120835-playdate-lillebuttetq-aarhus-v/?tab=comments#comment-1143948 Der er en fin anmeldelse fra tidligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clooney 6 Skrevet 9. Juli Morten H skrev, for 5 timer siden: Tak "Clooney" Det er rigtigt, at hun kaldte sig Playdate. Jeg har lavet en aftale med hende, da jeg husker hende som et rigtigt godt besøg Har besøgt hende for 3 år siden, hun er rigtig sød og giver rigtig god service. Så held og Lykke med besøget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten H 15 Skrevet 11. Juli Jeg var forbi hende i tirsdags - og servicen var mere end godkendt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg