Hop til indhold
knallert

div.

Recommended Posts

Guest Sisse

Sorry knallert men ????? Looool

Jeg beklager meget at jeg huserer så langt mod nord. Og føler mig meget beæret over du mener der bør oprettes et helt emne om det..

Jeg kan så trøste dig med at der længere mod syd findes dejlige piger som helt klart er et besøg værd. Og Sjælland har også en del at byde på....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Knallert.... jaaa så giver det unægteligt meget mere mening. Men jeg er enig med dig.. den dejlige jasmin er bestemt et besøg værd.. måske hun og jeg skulle bytte engang imellem. .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Ps. Og det er forresten dejligt at du vælger at oprette en ny tråd frem for at bringe snak om en pige ind i en anmeldelse af en anden. Det udviser stor respekt både overfor anmelder og pigen.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja men er det ikke sådan de vil ha det,i toppen af systemet. syntes bare at det virker forvirende som du selv sagde. men nu er det da prøvet

Redigeret af knallert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Søde.. nu er det jo ikke forbudt at bruge lidt mere kontekst når man opretter en tråd om et emne der udspringer sig af en helt anden debat.

Men når det er sagt. Så syntes jeg ofte ikke det virker særlig godt når man opretter en ny tråd. Den debat der starter et helt andet sted dør ofte når man forsøger den genoptaget på ny ude af den kontekst den oprindelig kommer fra. Den er pludselig ikke længere så interessant.

Normalt gør det personligt ikke mig noget når en debat starter et sted og flytter sig over nye emner. Men når det gælder anmeldelserne syntes jeg vi skylder anmelder og piger at man holder sig til emnet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Loool. Og her gik jeg og troede jeg var noget helt specielt.... velkommen til virkligheden sisse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...