Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

https://annoncelight.dk/showad/404525

Besøgte Mai i tirsdags og var også ude ved Stouby og knalde hende i det gamle lavtloftede hus.

Der var noget frækt ved at stå foran et gammelt hus ude på landet i solskin og så åbner en flot thai kvinde i korset. Kunne mærke jeg var tiltrukket af hende med det samme. Blev venligt taget imod og hun var med på det aftalte. Genbesøget var bedst, der var hun mere åben og varm, men det har jeg nu altid oplevet at genbesøg var. Der var lidt Gfe anden gang med kys, men ikke første gang.

"You wanna fuck my ass" spurgte hun mig let smilende mens vi var i gang, på det tidspunkt havde jeg fået et godt blow. "yes" svarede jeg, "300", det vidste jeg godt ville komme, men jeg var nød til at sige ja. Havde ikke flere sedler med af gode grunde, jeg brænder dem altid af på ekstras under besøget. Altså hun er også til anal, som der står i annoncen.

Brysterne hænger med implantater i, man kan mærker dem, det føles mærkeligt. Hun havde sort korset på begge gange ligesom på billederne. Da jeg tog hende bagfra stående, røg min hånd ind under korsettet og maveskindet føltes ikke glat. Godt blow med øjenkontakt, langvarigt nok til mig.

Hun var rigtig go' til at tage imod afslutningerne, både i og uden på fissen og røven. Jeg fik tid til at gøre mig færdig. Uden på var smukt. Hun var spredt godt, langt ude med knæene og kroppen nede mod sengen, da det skete. Her gav hun mig også tid og lov til at sprede hendes baller, så det løb, og hun stødte endda røven bagud og fissen op, så jeg bedre kunne se synet, det sælsomt opløftende.

Hun var go'.

Stedet: Meget diskrekt, man kan vente i porten, tæt ved et velkendt thai sted næsten lige ved stationen. Værelset det går an og der er en seng, ikke briks som på billedet.

Redigeret af GBlover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedonis skrev, for 4 timer siden:

Og hvad er det nu lige profilen kan for fremtidige søgninger? At navnet optræder i url?

Der er nogle der fjerner deres annoncer når de ikke arbejder men profilen kan man "altid" se - hvis de vel at mærke har en VIP-profil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedonis skrev, for 5 timer siden:

Og hvad er det nu lige profilen kan for fremtidige søgninger? At navnet optræder i url?

Det giver mulighed for at finde frem til tidligere anmeldelser af pigen, hvis hun sletter en tidligere annonce (id nr. xxxxxx) og opretter en ny (id nr. yyyyyy) på samme annonce profil, vil annonce profilen være den samme og derved er det muligt at finde de tidligere anmeldelser. 

Hvis du indsætter hele URL'en i søgningen så er du sikker på at det er den samme annonce profil du finder,  tager du kun en del af den (navnet) vil du også i nogle tilfælde få anmeldelser som der ikke tilhører den GP du søger på da mange GP bruger næste det samme navn.

Eksempel på søgning med den fulde url.

Håber at mit svar giver mening for dig og andre.

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=https%3A%2F%2Fannoncelight.dk%2Fprofile%2FMai999&search_and_or=or

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Swarts

Men du fylder tråden op med noget der ikke omhandler det ts skiver om

Del dette indlæg

Link til indlæg
Swarts skrev, 1 time siden:

Men du fylder tråden op med noget der ikke omhandler det ts skiver om

Ikke desto mindre er det jo relevant at kunne søge pigerne frem på en eller anden måde og her er profilnr. eller navn godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for din anmeldelse som jeg har læst med begejstring of studeret hendes annonce flere gange, men jo mere jeg gør det, jo mere sikker på er jeg, at hun har tidligere været af mandkøn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ah, det er altså noget af en påstand, når du ikke har mødt hende. Det er altså ikke helt fair.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bullaarhus skrev, for 4 timer siden:

Tak for din anmeldelse som jeg har læst med begejstring of studeret hendes annonce flere gange, men jo mere jeg gør det, jo mere sikker på er jeg, at hun har tidligere været af mandkøn.

ombygget eller ej . et hul er vel et hul og vælger du toeren er der ingen forskel 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilbage på sporet efter diverse afsporinger: Tak for en super anmeldelse. Du nævner Stouby og senere “tæt på stationen”. Er det fordi du anmelder to forskellige besøg? Ved du om Mai er fastboende i DK og/eller turnerer hun rundt i landet? Pft.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Papillon skrev, for 19 minutter siden:

Tilbage på sporet efter diverse afsporinger: Tak for en super anmeldelse. Du nævner Stouby og senere “tæt på stationen”. Er det fordi du anmelder to forskellige besøg? Ved du om Mai er fastboende i DK og/eller turnerer hun rundt i landet? Pft.

hun tumere rundt hun er nu i esbjerg hvis jeg husker rigtig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det var 2 besøg. Mai rejser rundt til andre byer. Hun havde forinden været i Aalborg og Aarhus, fandt jeg ud af ved 2. besøg. Hun er nu i Esbjerg, klik blot på linket i anmeldelsen for at se, hvilken by hun befinder sig i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GBlover skrev, den 4.7.2024 at 21:14:

https://annoncelight.dk/showad/404525

Besøgte Mai i tirsdags og var også ude ved Stouby og knalde hende i det gamle lavtloftede hus.

Der var noget frækt ved at stå foran et gammelt hus ude på landet i solskin og så åbner en flot thai kvinde i korset. Kunne mærke jeg var tiltrukket af hende med det samme. Blev venligt taget imod og hun var med på det aftalte. Genbesøget var bedst, der var hun mere åben og varm, men det har jeg nu altid oplevet at genbesøg var. Der var lidt Gfe anden gang med kys, men ikke første gang.

"You wanna fuck my ass" spurgte hun mig let smilende mens vi var i gang, på det tidspunkt havde jeg fået et godt blow. "yes" svarede jeg, "300", det vidste jeg godt ville komme, men jeg var nød til at sige ja. Havde ikke flere sedler med af gode grunde, jeg brænder dem altid af på ekstras under besøget. Altså hun er også til anal, som der står i annoncen.

Brysterne hænger med implantater i, man kan mærker dem, det føles mærkeligt. Hun havde sort korset på begge gange ligesom på billederne. Da jeg tog hende bagfra stående, røg min hånd ind under korsettet og maveskindet føltes ikke glat. Godt blow med øjenkontakt, langvarigt nok til mig.

Hun var rigtig go' til at tage imod afslutningerne, både i og uden på fissen og røven. Jeg fik tid til at gøre mig færdig. Uden på var smukt. Hun var spredt godt, langt ude med knæene og kroppen nede mod sengen, da det skete. Her gav hun mig også tid og lov til at sprede hendes baller, så det løb, og hun stødte endda røven bagud og fissen op, så jeg bedre kunne se synet, det sælsomt opløftende.

Hun var go'.

Stedet: Meget diskrekt, man kan vente i porten, tæt ved et velkendt thai sted næsten lige ved stationen. Værelset det går an og der er en seng, ikke briks som på billedet.

Hvem er det i Stouby? Kan ikke finde nogen thai i Stouby? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mastager skrev, for 9 timer siden:

Hvem er det i Stouby? Kan ikke finde nogen thai i Stouby? 

Det er periodisk der er nogen i stouby

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at have læst ts anmeldelse valgte jeg at besøge Mai.

Det var meget let at træffe en aftale og hun svarer hurtigt, med mindre hun er optaget.

Billederne passer og hun er en virkelig smuk kvinde. Vi havde god kemi og derfor var hun virkelig sød og nærværende under mit besøg, rigtig god gfe oplevelse.

Servicen og sex delen var fantastisk og tiden blev overholdt uden hastværk.

Som altid vil jeg lige gøre opmærksom på at hun, og alle andre gp’er, fortjener at blive behandlet ordentligt og med respekt.

Mai blev i begyndelsen da hun var ankommet til Danmark udsat for en rigtig grim og alvorlig hændelse. Vi snakkede derfor om hvordan hun kunne forbedre sin egen sikkerhed og hendes muligheder hvis hun bliver udsat for endnu en forbrydelse, samt gav hende lov til at kontakte mig hvis hun en dag får behov for hjælp.

Tilbage på sporet vil jeg blot rose ts for en god anmeldelse, og på det varmeste anbefale et besøg hos Mai. Jeg vil helt klart finde tid til hende igen.

God fornøjelse :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...