Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Tomsen T skrev, for 2 timer siden:

Tak Mapawin - har forsøgt over flere dage nu - så er nok "ude" uden at vide hvorfor :shock:

Nej, prøv igen. Hun havde fri mandag så måske kalenderen er lidt presset. Og @Lars40 beskriver det fint.

Skrevet
Smutje67 skrev, for 5 timer siden:

Havde hun de bundløse trusser på som jeg gav hende i går........damn de klær' hende godt :wub: :biggrin: det var frækt med fri adgang til slikbutikken......fuck hun er så skøn og ligetil :)........min nye favorit i byen.

P.s. det er minimalt hvad jeg har fået af massage på den lokation :P. Med N'fa er det pillowtalk, fnis og nusseri mellem første og anden omgang.

Jojo dem startede hun ud med... Men de røg nu hurtigt af. :biggrin:

Jeg laver tit aftalen en dag i forvejen. Spørger om der er nogen tider tilbage i morgen. Så får jeg som regel svar tilbage. 

Skrevet
  • Author
Ilikeasian skrev, for 19 timer siden:

Jeg laver tit aftalen en dag i forvejen

Jeg booker så altid en uges tid før(bekræfter dagen før) så jeg kan planlægge min "Where about" og får dagens første tid.....så hun er fresh, udvilet og morgen liderlig :P.(det samme med Cherry). Besøg nr 5 er i støbeskeen og tænker at der nok bliver krydset af i kalenderen hver 14 dag indtil hun tager på ferie i december og kommer tilbage til os :wub:.

Pas godt på hende drenge.

Redigeret af Smutje67

• 2 weeks later...
Skrevet

Der er skrevet mange lovord, så jeg vil ikke lave endnu en anmeldelse. Vil blot bekræfte at hun er vanvittig smuk, dejlig fræk og initiativrig. Jeg har en aftale med hende og en anden pige på adressen. Sammen. Jeg skal bare lige sunde mig, så får vi det i kalenderen. 

Dejligt sted!

Skrevet
Mayer28 skrev, for 28 minutter siden:

Er hun rejst?

Jeg ved ikke om N’Fa er rejst, men historisk set, så tager hun nogle fridage omkring denne tid på måneden (Hver måned). Det fremgår også i denne tråd (for en måned siden):-)

Skrevet
  • Author

Hun siger at hendes periode normalt rammer d. 20 (+4dage) hver måned. Søndag var halv fridag og ellers så bliver annoncen fjernet i korte perioder da hun er en populær ung dame.

Skrevet
  • Author
Mayer28 skrev, for 5 timer siden:

Er hun rejst?

Du kan være ganske rolig. Hun er hos os 7 måneder endnu:wub:

Skrevet
  • Author
Hygge1900 skrev, for 7 timer siden:

It’s her monthly period I guess

Yes sir. N'fa says that it starts every month on the 20th (+ 4 days). She stay in CPH for 7 more month so dont panic :lol:

Skrevet

Det er første gang jeg har tænkt at hun næsten er for meget af det gode. Pas godt på hende.

Skrevet
Ilikeasian skrev, for 17 timer siden:

Det er første gang jeg har tænkt at hun næsten er for meget af det gode. Pas godt på hende.

Enig, jeg synes måske hun er lidt for ivrig efter at please en. Man føler sig nærmest "voldtaget" når man har besøgt hende :-)

Skrevet

Jeg kan ikke finde hendes annonce...? :eek:

Jeg vil på et snarligt besøg, så hvis nogle af brødrene herinde kunne pege i den rette retning...?

/DFyr_36

Skrevet
  • Author
DFyr_36 skrev, for 36 minutter siden:

Jeg kan ikke finde hendes annonce...?

Hun er på ferie. Er tilbage 10 september.

Redigeret af Smutje67

Skrevet

OMG Synes alle snakker om denne pige lige for tiden.

Jeg sparer altså krudt sammen, til hun kommer tilbage fra ferie og smider 3 timer på hende. Så håber jeg fanden med i har ret om hende:)

Skrevet

Alligevel vildt at hun ligefrem deler sin menstrationscyklys med sine kunder, det er første gang jeg hører om det. Tror også jeg vil se om jeg kan være heldig at møde hende næste gang hun er her :)

Skrevet
  • Author
Smutje67 skrev, den 2.9.2024 at 16:00:

Er tilbage 10 september.

Bliver desværre nok først næste weekend.  

Skrevet

Er der nogen der kan give mig telefon nr til mamasan eller klinikken? 

Jeg er så nysgerrig med denne pige, jeg tager gerne 800 km køretur over broen ffs.

Skrevet
wannabewild skrev, for 8 timer siden:

Er der nogen der kan give mig telefon nr til mamasan eller klinikken? 

Du skal hverken efterspørge eller dele kontaktoplysninger, @wannabewild. Hvis det ikke findes på en tilgængelig side er det nok fordi GP ikke ønsker kontakt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.