Soenderjyden999 6 Skrevet 4. Juli Hej! Jeg søger en afrikansk kvinde. Om hun er slank eller curvy har ingen betydning. Kan både være en ung eller moden kvinde. Nogen der kan anbefale en kvinde, som passer på mine kriterier? På forhånd tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eje 106 Skrevet 9. Juli (edited) Soenderjyden999 skrev, den 4.7.2024 at 16:51: Hej! Jeg søger en afrikansk kvinde. Om hun er slank eller curvy har ingen betydning. Kan både være en ung eller moden kvinde. Nogen der kan anbefale en kvinde, som passer på mine kriterier? På forhånd tak! Der er jo den sorte rede på Stenløsevej Odense. F.eks: https://annoncelight.dk/showad/370315 Om hun er afrikansk ved jeg så ikke. Redigeret 9. Juli af Eje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 10. Juli Lige obs på at billederne er piv falske.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 10. Juli Stenløsevej har den fordel, at det ligger godt i forhold til motorvejen. Men derudover har jeg haft så dårlige oplevelser, at jeg har svoret, at ikke ikke ville komme igen Og det er jeg så gjort alligevel og har haft OK - oplevelser (men de er klart i mindretallet) Så det er et sted med meget varierende service-niveau og indstilling. Min erfaring er - bl.a. på baggrund af Stenløsevej - at jeg har bedre kemi med latina-piger end afrikanske GFP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg