Hop til indhold

Milf 60+

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre. 

Er der nogle i det sønderjyske der kender noget til en lækker kvinde på 60+, til en omgang lækker samvær. Udseende er ligegyldigt, tykke som tynde. Gerne i området omkring Aabenraa. 

Skrevet
Åbenrå skrev, 1 time siden:

Hej brødre. 

Er der nogle i det sønderjyske der kender noget til en lækker kvinde på 60+, til en omgang lækker samvær. Udseende er ligegyldigt, tykke som tynde. Gerne i området omkring Aabenraa. 

https://annoncelight.dk/showad/342134 får god omtale.

Skrevet

Kære Åbenrå:)

- - du skriver 60+  

Jeg ved ikke om du øvre grænse ?!?!  - Åbenrå er jo i Østjylland, - der er også en anden i Østjylland, og det er Karin hun er medio 70 år og har så langt tid jeg kan huske fået god omtale herinde.

Hun er måske noget for dig (jer)

Mange hilsner

Nye tider

Skrevet
Nye tider skrev, 1 time siden:

Kære Åbenrå:)

- - du skriver 60+  

Jeg ved ikke om du øvre grænse ?!?!  - Åbenrå er jo i Østjylland, - der er også en anden i Østjylland, og det er Karin hun er medio 70 år og har så langt tid jeg kan huske fået god omtale herinde.

Hun er måske noget for dig (jer)

Mange hilsner

Nye tider

Siden hvornår er Åbenrå i Østjylland?

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 57 minutter siden:

-  :lol::lol::lol: -  jeg kan da godt via google maps se, at jeg hele livet har troet at Åbenrå ligger hvor Århus ligger, - - så tak for din kommentar - så lærte jeg lidt geografi i dag.;)

Mange hilsner

Nye tider

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Skal vi sige det østlige Sønderjylland? :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.