Hop til indhold

Gravid-Fetisch, Hvorfor?

Featured Replies

Skrevet

Flere tråde ser jeg herinde, hvor mænd efterspørger gravide kvinder.

Jeg bliver nysgerrig.. Hvad er det ved gravide, som tænder jer? Udover det er smukt, hvordan det i en seksuel kontekst kan være hot :)

Det sætter tanker igang, til når jeg forhåbentlig selv snart bliver gravid og måske "bare" kan få et hav af bejlere, ved bare at vise min mave frem.. synes det er fascinerende, at noget simpelt som det, kan tiltrække så mange.

Redigeret af Vixenida
rettelse

Skrevet
Vixenida skrev, for 2 minutter siden:

synes det er fascinerende, at noget simpelt som det, kan tiltrække så mange.

Jeg citerer lige den gode Jennifer fra en anden tråd:
Der skal edermame ikke mere end synet af halvdelen af en babs og så i solgte:lol:.. 

Der skal generelt ikke ske ret meget, før en mand er klar. Ynkeligt til tider, men nu engang sådan landet ligger.

Jeg kan ikke selv se det store behov i at knalde en gravid kvinde, i købesex branchen vel at mærke. Hjemme er en anden sag.
Men en smuk gravid mave kan da helt sikkert være meget fascinerende. En kvindekrop er utrolig på så mange forskellige måder.
Nogen vil måske sågar prøve knalde hende så hårdt, at de kan lave faderen til barnet i maven om til dem selv :rolleyes:

Men Ida, vi glæder os til at nyde din gravide mave, uanset om det bliver på billede eller et fysisk besøg ^_^

Skrevet

ja det er utroligt hvad der tænder nogle folk, men fred være med det. Jeg tror dog du kan tjene en del penge på brystmælk og diverse, har set en del skrive om de tænder på det, bare så du ikke "spilder" gyldne dråber når nogle vil give gysser for det hehe :D

Skrevet

I min optik er både gravide og ammende kvinder det smukkeste der findes. Frodigheden ved en graviditet gør jer kvinder magiske og en par spændte bryster fuld af mælk oser af erotik også fordi det er noget livsgivende og kimen til alt liv. Nok lidt som mange kvinder jeg har mødt tænker om sæd. Altså det er episk og smukt, da det er dna og starten på alt smukt i livet.

Gravide kvinder udskiller faktisk feromoner der kan duftes og det er årsagen til at mange gætter rigtigt når nyheden bliver offentlig. Jeg kan personligt dufte den når jeg er i nærheden af en kvinde i svanger også uden at se bulen på maven. Og jo det dufter himmelsk.. 

Go vind min pige og jeg lover at rose din helt sikre smukke mave og nyde din frugtbarheds odeur når du når dertil. Smuk er du jo i forvejen. 

go sommer

Skrevet
  • Author

Interessant det med feromonoer.. så der måske faktisk er en videnskabelig forklaring på denne fetisch eksisterer :) 

Det er blot virkleig godt at vide, at folk ikke tænder af, men tænder på, det stadie i livet.. Tror mange kvinder tænker når de gravide bliver, at "så nu er jeg ikke attraktiv længere" men så dejligt at se, at det modsatte faktisk er realitet.. for mange ihvertfald.

Det er en af de gode ting ved denne branche (udover de skyggesider der er, som for eksemepl i den dokumentar der var på dansk tv for ikke længe siden), men ja, gode ting som dette, at man kan snakke åbent, og at lyst er autentisk og bekræfter at alle egentlig bare vil det bedst :)<3 

Skrevet

giver god mening, det sir..... siger. kan næsten ikke vente med at se smukke dig som gravid, det kan ikke blive bedre. du bliver bestemt ikke mindre attraktiv:)

Skrevet

Jeg mindes med vemod den nu lukkede københavnske sex shop Blue Movie på Vesterbrogade, hvor gravide kvinder-magasinerne stod i sirlige rækker på hylderne i gamle dage. Tror nok alle 9 måneder var repræsenteret der.

Et overflødighedshorn af svulmende frugtbarhed, som er stærkt savnet.:rolleyes:

Redigeret af henlan

Skrevet

Gravide kvinder interessere mig ikke det mindste og rent logisk burde det heller ikke, hun kan jo ikke bliver gravid igen mens hun bærer på et barn. 
Faktisk finder jeg gravide kvinder a-sexuelle, har simpelthen slet ikke lyst til en gravid kvinde. 

Det er i alt fald mit take - som sikkert mange er uenige i. :D

Skrevet

Jeg må ærligt tilslutte mig, at jeg også hører til dem, der tænder på gravide kvinder. En kvinde krop er jo smuk i sig selv, det tro jeg de fleste kan nikke genkendende til :)

Men for mig, er der noget, som aktiveres inde i hovedet (liderligheden). Om det er forplantningsevnen, urmennesket lyst eller bare rent behov er svært og sætte, det helt konkrete ord på :) 

Hvis du Vixenida skulle ende med og blive gravid, og tilbyde din service i den tilstand, så skrives jeg gerne op som, nr 1 på vente listen :D Hvis ikke, så vil jeg gerne stadigvæk havde fornøjelsen, af og møde dig til noget fræk og imtimt samvær ;)

Skrevet

Tænder mere på ubeskyttet sex med kvinde med ægløsning.. så er der en flot pige derude med ønske om graviditet ;-)

Skrevet

er 100 procent enig pacer :D Men i forhold til mange andre fetish man høre folk have så synes jeg gravide kvinder er under den normale kategori dog hehe.

Skrevet
  • Author
Sexyfly skrev, for 14 minutter siden:

Tænder mere på ubeskyttet sex med kvinde med ægløsning.. så er der en flot pige derude med ønske om graviditet ;-)

haha, ja den fetisch kommer naturlig for vores instinkter jo ;) også kvinde om mand.. det er vel standard drift af os som homosapiens.

men det var mere det andet jeg var nysgerrig på at høre, og tak for svarene jeres <3 

Redigeret af Vixenida
edit

Skrevet
Sexyfly skrev, 1 time siden:

Faktisk bringer dit input os tilbage til det der med Feromoner igen for det kan flere af os mænd også dufte og det handler jo igen om forplantning for den sødlige duft der udskilles fra kvinder i ægløsningen skal jo være med til at tænde os mænd og gøre os klar til at befrugte hende. Tro mig det dufter himmelsk og gør mig sindsyg ophidset også hvis jeg er i et tog eller offentligt sted hvvor jeg kan dufte det. Bare rolig jeg kaster mig ikke over dem og tilbyder hjælp !!. Men et smil og flirten virker og har i mine unge dage båret frugt :0). Mens jeg skriver dette forsøger jeg faktisk at genkalde duften og det sender dopaminer til hjernen og gør mig liderlig instant. 

Skrevet
Vixenida skrev, for 15 timer siden:

Flere tråde ser jeg herinde, hvor mænd efterspørger gravide kvinder.

Jeg bliver nysgerrig.. Hvad er det ved gravide, som tænder jer? Udover det er smukt, hvordan det i en seksuel kontekst kan være hot :)

Det sætter tanker igang, til når jeg forhåbentlig selv snart bliver gravid og måske "bare" kan få et hav af bejlere, ved bare at vise min mave frem.. synes det er fascinerende, at noget simpelt som det, kan tiltrække så mange.

Jeg har haft fornøjelsen to gange. For mig virker det både smukt og intenst, at nyde en gravid kvinde.

Det virker som om at deres lyst var større end normalt og gjorde at jeg selv blev endnu mere liderlig

Skrevet
Vixenida skrev, den 3.7.2024 at 18:46:

Jeg har besøgt gravide GPer og synes gravide er utrolig smukke og det var en dejlig oplevelse.

Jeg tror der er mange grunde til at det tænder os mænd helt lavpraktisk forandrer kvindekroppen sig med lidt ekstra brystmasse i takt med at mælken produceres og man får fødedygtige hofter. Jeg tror det taler til noget helt primitivt og primalt i os mænd en gravid kvinde er en frugtbar kvinde. Personligt så snakker man om at gravide kvinder stråler der er noget kropsmæssigt der udstråler naturlig sundhed, der er noget glæde hos kvinden over situationen og forventningen som virker smukt. 

Nogen kvinder kan opleve ekstra sex lyst i de tidlige stadier især af graviditeten det er vi jo heller ikke kede af at opleve ;) ^_^

Som andre nævner så er det det med hormonerne som vi kan dufte og fornemme som tænder os ubevidst. 

Redigeret af Dillermand Junior

Skrevet

Helt generelt, tro jeg det kan koges ned til, at vi føler os som, mere mænd når vi er i akten. Jeg syntes personligt, at kunne gøre en kvinde gravid eller havde sex med hende, giver mig en tilfredsstilledes ud over det normale :)

Skrevet
Dillermand Junior skrev, den 4.7.2024 at 22:26:

Jeg tror det taler til noget helt primitivt og primalt i os mænd en gravid kvinde er en frugtbar kvinde.

Helt sikkert, det er frækt, og også at se de fantastiske ting en pik kan gøre ved en kvinde. Som det skrives udstråler kvinderne også noget særligt :D:D

Skrevet

Jeg tænder meget på det.

Syntes det er flot med en gravid mave, hvis kvinden ikke er for kraftig. Din kropstype er helt perfekt. Brysterne bliver også dejlige spændstige. Kan man så få lov til at komme udover den, så er det helt perfekt. 

Skrevet

åh hader at kalde det for et fetish..
for mig er det ikke som sådan, selv om den jo er en stor del af det.
men har både været sammen med mine børn mor i graviditeterne. nogle tidligere dates som var gravide og 3 gp som var gravide.
fælles for dem alle er at den intime del på en måde er tættere. dejligere (ja mindre vild pga maven) men generalt det kan noget udet at det kan beskrives

nok os derfor jeg har scoret 2 af gp

Skrevet

Jeg undre mig mere over gravide kvinder der vil have fremmede tissemænd op i dem:ph34r:.. Normalt er jeg meget tolerant og synes folk skal tænde på hvad de vil og gøre hvad de vil men i mit hoved så er ens krop bare ikke ens egen krop når man er gravid..

Sidst jeg så en gravid kvinde på job blev jeg virkelig chokeret og faktisk - selvom det ikke lyder pænt - frastødt da hun rendte rundt med sin fine gravide mave i forskellige læderstropper osv:mellow:.. Og det har helt klart noget at gøre med at jeg ser en graviditet som noget nærmest helligt.. Ikke alle har det som mig og de skal bare gøre hvad de vil.. Dog undres jeg stadig.. Måske du har en “forklaring” nu du snakker om selv at fortsætte jobbet som gravid.?

Dog er der jo helt klare og tydelige grunde til at nogle mænd tænder på gravide kvinder.. Erobringen i sig selv er jo immervæk noget federe når man har erobret fra nogle andre.. 

Samtidig er en gravid kvinde det mest åbenlyse tegn på graviditet og før i tiden den eneste måde man kunne endegyldig bekræfte frugtbarhed.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Da min daværende var gravid med vores nu 29 årige søn, gik hun 3 uger over tiden. Allerede fra hendes 12. uge havde vi ikke sex med hinanden pga manglende lyst fra hendes side.

Men jordmoderen anbefalede (pga overtiden) at vi hoppede i kanen med hinanden og gav fosteret en ordentlig rystetur, for at sætte gang i sagerne.

Om det var pga den lange periode uden sex eller om min daværende bare så knaldhamrende dejlig ud i al sin frodighed, kan jeg den dag være lidt i tvivl om. Men det var satme godt for os begge.

Og vandet gik 2 dage efter....

Skrevet

Jeg hører til dem, der synes, at gravide kvinder er virkeligt frække og sexede. Og for mig er der ingen tvivl om, at det hænger sammen med det rent biologiske - en stor, rund mave viser jo meget tydeligt, at sex handler om forplantning. Som andre skriver, er ubeskyttet sex og ægløsning jo også en utrolig fræk kombination. 

Jeg kan også sagtens genkende, Jennifers pointe, at der er noget næsten helligt ved gravide kvinder. Men jeg vil så bare gerne have del i det hellige…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.