Hop til indhold

3 TIMERS GANGBANG MED ANAL d. 4. Juli kl 18 til 21

Featured Replies

Skrevet

Hej igen, 

Jeg blev nødt til at aflyse i søndags, men er så heldig at jeg fik muligheden igen imorgen<3 det fejrer jeg med lidt udklædning ;) læs om det her :

https://annoncelight.dk/showad/405799

Skrevet

Så trist det er i Nordjylland når man er fra Fyn . Ville sgu gerne være med 

Skrevet
Badboyfyn skrev, for 7 minutter siden:

Så trist det er i Nordjylland når man er fra Fyn . Ville sgu gerne være med 

Jeg har desværre ikke andre steder vi kan være end det i Hobro, ellers kom jeg gerne til f.eks. Fyn <3;)

Redigeret af Lust4life

Skrevet
Lust4life skrev, for 9 timer siden:

Jeg har desværre ikke andre steder vi kan være end det i Hobro, ellers kom jeg gerne til f.eks. Fyn <3;)

Kom gerne til Fyn ville nyde at deltage i et af dine GB's 

Skrevet
Lust4life skrev, for 15 timer siden:

Hej

vi har et sted på Fyn på 330 kvm der gerne skulle stå klar indenfor et par måneder

skriv pb hvis der er noget

Skrevet
Lust4life skrev, den 3.7.2024 at 15:34:

Nej. Men der er et sted på Fyn, hvor du kan indlogere dig til en ret billig pris, har jeg hørt. Og så skulle det ovenikøbet ligge ret centralt på "øen" ...

Send en PB hvis du vil vide mere.

KH. Helge

Skrevet

..... det virker til, at der er ret mange Fynboer, som gene vil "taaage dig", hvilket jeg jo sagtnes forstår !

Personligt har jeg et højt ønske til dig (men det må vente til en anden gang ..... ,-)

• 2 weeks later...
Skrevet
Helge N skrev, den 5.7.2024 at 14:37:

..... det virker til, at der er ret mange Fynboer, som gene vil "taaage dig", hvilket jeg jo sagtnes forstår !

Personligt har jeg et højt ønske til dig (men det må vente til en anden gang ..... ,-)

hehe;) du er velkommen til at skrive til mig, enten på mail eller i en besked her inde, hvis du vil fortælle mig dit ønske <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.