Hop til indhold

BBW, the biggest boobs in "vejle"

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte hende i Vejle, sidste år i December.. Dengang gik hun under et andet navn og en anden annonce.. Dengang brugte hun hendes egne billeder. Så billederne på profilen er ikke hende.. Vil heller ikke sige at de ligner hende.. 

Hun tog imod mig i en lille kjole der desperat prøvede at holde hendes store bryster og endnu større røv på plads

Hun har store tunge bryster,  så hvis man er babsoman er hun et besøg værd. Jeg besøgte hende dog pga af hendes store bagdel..en af de største i branchen jeg har set.. Fik en udemærket omgang facesitting.. Ville dog gerne ha haft det lidt hårdere men hun var bange for at skade mig sagde hun.. Bagefter afslørede hun at det var første gang hun havde gjort det.. trods masser af intereserede henvendelser omkring emnet så bakkede mændene ud af det når de så hendes store numse.. Lol

• 1 month later...
  • 5 months later...
Skrevet

Ville også gerne høre om hvordan hendes ansigt ser ud? Er hun den krøllede med rødt hår, eller hende med sort hår på billederne?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.