Hop til indhold

Brazilian (Manzilian)

Featured Replies

Skrevet

I mange år har mindst en gang om ugen barberet mine nosser, mellem ballerne og pikken, men har tænkt om en Brazilian behandling er noget?
Er resultatet så meget bedre at retfærdiggør prisen 400-500 kr?

Er der nogle klinikker eller dominaer som I vil anbefale. Send gerne PB

Et andet relateret spørgsmål er, skal en slave være intim barberet før han stiller sig til en dominans rådighed?
Håber at både de skønne dominaer og andre slaver vil give deres mening

Skrevet

Brazilian kender jeg ikke til om det er godt eller skidt 

Men til dit andet spørgsmål ang hvor vidt en slave skal være barberet vil jeg sige At det er op til personen selv Men en trimning af dusken gør at området er mere følsomt og der er ikke lange hår alle steder Hvis man modtaget analt er det også klart en god ting og være trimmet eller helt glat 

Redigeret af Madame Illona

Skrevet
  • Author

Kære Madame Illona,

Tak for dit indlæg, dejligt når dominaerne også deltager i debatten 

I princippet er jeg enig med dig i at det er op til den enkelte, når mener jeg er en slave i fast forhold med en domina er det hendes afgørelse?

Selv find jeg at en slave skal være nøgen foran sin domina og for min betyder det at pik og nosser skal være nøgne (barberet) så alt er tilgængeligt.

I øvrigt føler jeg at pik og nosser er mere følsomme når de er barberet 

Hvorfor er det en god ide at være glat barberet når man modtager analt?

Skrevet

Brazilian er betegnelsen for at man har fjernet al hår foran, ikke hvordan man gør det.

Det kan gøres med Voks eller Sugaring. 
sidstnævnte har jeg prøvet. Det gør ondt de første par gange, men det føles super glat og rart.

Du kan selvfølgelig også få det gjort med laser, men det er en helt anden pris.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.