nykfgut 10 Skrevet 2. Juli Hej Er der nogen der har været på en date med den her smukke kvinde, og vil fortælle lidt om det? https://sugardaters.com/da/profile/nERQ_y-8ZA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontio 64 Skrevet 9. Juli nykfgut skrev, den 2.7.2024 at 08:05: Hej Er der nogen der har været på en date med den her smukke kvinde, og vil fortælle lidt om det? https://sugardaters.com/da/profile/nERQ_y-8ZA Du skal nok ikke forvente en sugarbabe i den forstand som mange tænker! Hun sælger videoer med 2-3 forskellige fyre og siger ALDRIG nej til en aftale! Hun siger hun har 6 videoer og de koster 700 som man skal sende før man får videoerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 93 Skrevet 9. Juli Hun har haft et utal af profiler. Hun er en hustler, som forsøger at snyde sig til sugar for ikke eksisterende videoer eller den traditionelle med at bede om benzinpenge på forhånd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danni van Dannison 55 Skrevet 11. Juli Nu skal man jo ikke skrive noget personligt. Men hvis man har en smule indsigt i pigens private forhold og hvordan hun generelt lever livet, så ville jeg sateme ikke stole på hende! Har også indtryk af at hun er en hustler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 92 Skrevet 11. Juli Er hun der endnu ? Finder hende ikke på mine 2 profiler ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 11. Juli Advokat1 skrev, den 9.7.2024 at 15:29: Hun har haft et utal af profiler. Hun er en hustler, som forsøger at snyde sig til sugar for ikke eksisterende videoer eller den traditionelle med at bede om benzinpenge på forhånd. Det virker næsten som om hun har en ny profil hver uge! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nykfgut 10 Skrevet 31. Juli Jeg har haft skrevet med hende på sugardaters og købte billede og videoer med onani. Jeg ville dog gerne have et mere fysisk møde med hende. så ingen af jer har mødtes med hende rigtigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg