Hop til indhold
Vegasus

Angelina - Herning.

Recommended Posts

Nogen der ved om Angelina fra Herning stadig er aktiv i branchen?

Hun annoncerede på annoncelight. Sidst for et års tid siden.

18-20 år. Lille og spinkel. Langt mørkt hår. Mørk i huden. Muligvis af sydlandsk afstamning, men "pæredansk"

Jeg har læst flere dårlig anmeldelser af hende. Bl.a. denne:

Jeg havde dog en god oplevelse med blow uden og kom i mund. Fik endda lov at filme hele mødet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender hende ikke. I den annonce "thehunter" linker til står der at hun elsker at sluge sperm. Filmklippet på redtube giver indtryk af en umoden pige, der i den grad afskyr sperm. Så hvad skal man tro?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give dig rat, hun elsker ikke at slige sperm... og hun skal rette på hendes hår hver 5 sek. da jeg var sammen med hende, for ca. 2 år siden, og meget ulækker med alt det sorte hår hun har i røven...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er hende så er hun bestemt et ok knald!!! Hun var super fin at tage - tog mine dybe stød rigtig flot... Kunne mærke at hun ikke var så godt vant med fyre... Men hun åbnede op efter lidt god behandling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Sutte, det kan hun sgu da ikke! En ordentlig pige, der ved hvordan det skal gøres, hun tager forhuden ned og så et fast greb, hvorefter hun bruger tunge og læber. Det har hende her sgu da ikke fattet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 4 timer siden:

Sutte, det kan hun sgu da ikke! En ordentlig pige, der ved hvordan det skal gøres, hun tager forhuden ned og så et fast greb, hvorefter hun bruger tunge og læber. Det har hende her sgu da ikke fattet!

Måske ikke, men du burde have munden vasket med sæbe ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...