Hop til indhold

Recommended Posts

Brødre  jeg søger en GP da virkelig kan rive mig midt over og helt rundtosset.

Søger ikke noget BDSM, men er det virkelig kan tage styringen og ikke bare ligge og leger søstjerne 

Det må gerne være beskidt dog uden svar, urin og fødder da jeg ikke tænder på det 

Hvis hun kan dirty talek på dansk/engelsk eller tysk vil det være et kæmpe plus 

Hvis i har nogle i tankerne eller erfaringer med nogle er jeg meget interesseret 

Målene er ikke det vigtigste men gerne under 50 år og gerne under 70 kg 

Redigeret af Ledelsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Vica er fantastisk i denne kategori.. Du kan finde hende på et af de danske lysthuse.. Dirty talk er hun super god til og sprøjteorgasmer.. Generelt er hun bare en rigtig maneater i min erfaring:P.. 

Hun er i en klasse for sig selv <3

Husk at sige du ønsker dirty talk ved bestilling... Det er ikke en standard indstilling ;)

Redigeret af Refresh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hardguy4you skrev, for 40 minutter siden:

Vica lyder super spændende, hvor finder man hende henne?

Kan ikke finde hende på vagtplanen på PG det næste stykke tid :o

For 2 dage siden var hun på vagtplanen medio juli - men kan godt se at vagtplanen ser anderledes ud nu - hun er dog stadig på hjemmesiden, så mon ikke bare hun holder lidt ferie, så hun er klar til det helt store ryk ind i august.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Uomo di cioccolato skrev, for 7 minutter siden:

For 2 dage siden var hun på vagtplanen medio juli - men kan godt se at vagtplanen ser anderledes ud nu - hun er dog stadig på hjemmesiden, så mon ikke bare hun holder lidt ferie, så hun er klar til det helt store ryk ind i august.

Man har lov at håbe, at hun vender frækt retur, efter en velfortjent ferie :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ledelsen skrev, for 20 timer siden:

Hun lyder godt nok lige det jeg søger

Hvis det nu ikke lige kan gå op med planlægningen har i så andre bud ?

@Line chos Sexy Club er et andet godt bud.

Skriv en mail til hende med hvad du søger, det er jeg ret sikker på hun kan levere grundigt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, den 2.7.2024 at 20:47:

@Line chos Sexy Club er et andet godt bud.

Skriv en mail til hende med hvad du søger, det er jeg ret sikker på hun kan levere grundigt...

Tak smukke 

Du skal være mere ind velkommen hos mig så jeg sikker på vi kan finde på en masse sjov og ballade ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
AnalL skrev, for 10 timer siden:

Ud over hendes blow, vil jeg ikke betegne hende som vild på nogen måde. 

-_- man kan selvfølgelig have forskellig oplevelse .. jeg var svært tilfreds :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ledelsen skrev, for 7 timer siden:

Tak for svar - personligt synes jeg 2500 er mange penge hvis hun ikke er i topform og da jeg først har muligheden at besøge hende efter 21, så frygter jeg lidt at hun er udkørt der

Jeg tror Jenny er i topform altid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sleins skrev, den 7.7.2024 at 20:59:

-_- man kan selvfølgelig have forskellig oplevelse .. jeg var svært tilfreds :) 

Var jeg også, lækker sex. Men ikke noget vildt i min verden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheRealPeter

Leijla Star :wub:

Fuldstændig vild. Jeg var knapt kommet ind af døren, før hun havde fisket den frem (hun kylede mit bælte 5-6 meter væk) og forkælede løs. Fik lov til lige at tage bukserne af mens hun skældte ud over at det tog for lang tid (vi snakker sekunder) :D Vanvittig liderligt sex fyldt med svensk og engelsk dirty talk. Hun nærmest skreg at hun ville have det hårdere og mere og til trods for jeg er i god form var det svært at følge med :P Vi gik over bestilt tid, men hun var fuldstændig ligeglad. Jeg har sjældent oplevet noget lignende (kun i privat regi). Vi var begge helt rundtossede bagefter og hun er samtidig en utrolig sød pige, så vi småsludrede lidt mens vi (nok snarere jeg) kom til hægterne. På vej ned af trappen opdagede jeg hun slet ikke havde bedt om betaling, så jeg vendte selvfølgelig om og vi afregnede i højt humør :D

Jeg kan ikke umiddelbart se en aktiv annonce, men hun har været næsten fast inventar på diverse platforme længe så mon ikke hun snart dukker op igen?

@Ledelsen

Vil tro hun er cirka 30 og hun vejer bestemt under din grænse. Hun står skarpt :P

Redigeret af TheRealPeter
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheRealPeter skrev, for 3 timer siden:

Fuldstændig vild. Jeg var knapt kommet ind af døren, før hun havde fisket den frem (hun kylede mit bælte 5-6 meter væk) og forkælede løs. Fik lov til lige at tage bukserne af mens hun skældte ud over at det tog for lang tid (vi snakker sekunder) :D Vanvittig liderligt sex fyldt med svensk og engelsk dirty talk. Hun nærmest skreg at hun ville have det hårdere og mere og til trods for jeg er i god form var det svært at følge med :P Vi gik over bestilt tid, men hun var fuldstændig ligeglad. Jeg har sjældent oplevet noget lignende (kun i privat regi). Vi var begge helt rundtossede bagefter og hun er samtidig en utrolig sød pige, så vi småsludrede lidt mens vi (nok snarere jeg) kom til hægterne. På vej ned af trappen opdagede jeg hun slet ikke havde bedt om betaling, så jeg vendte selvfølgelig om og vi afregnede i højt humør :D

Jeg kan ikke umiddelbart se en aktiv annonce, men hun har været næsten fast inventar på diverse platforme længe så mon ikke hun snart dukker op igen?

@Ledelsen

Vil tro hun er cirka 30 og hun vejer bestemt under din grænse. Hun står skarpt :P

Spændende! Hvor finder man hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheRealPeter skrev, for 4 timer siden:

@Ledelsen

Desværre er hun stoppet for et stykke tid siden og fik af vide lige pt hun har fået et normal arbejde i neglesalon. Hun kommer desværre ikke tilbage igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheRealPeter

@Niick

Tak for info. 

Men dejligt for Leijla :) Jeg håber hun trives. Hun var virkelig et behageligt bekendtskab

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...