Candy Cane 571 Skrevet 1. Juli Jeg ved ikke om det er tilladt at søge som GP, but here goes... Jeg har en gæst der godt kunne tænke sig at prøve DP med mig, så hvis du er mand der godt kunne tænke sig at prøve det også, så skriv gerne til mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konstruktøren 125 Skrevet 1. Juli Kunne godt være interesseret, hvor skal dette forgå henne og har i snakket om hvad det skal indeholde? (Jeg er ikke til M/M kontakt, men har haft sjove stunder med at være tre, før...og derved lidt erfaringer med den slags) //er i midt trediverne, rolig rar og har faldet over din profil før, hvorfor opslaget her vakte interessere, er fra kbh Lad mig endelig vide om ovenstående kunne passe sammen, Kærligst, konstruktøren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 571 Skrevet 1. Juli Vi havde sådan set ikke snakket om detaljerne endnu, ikke andet end at det skulle foregå i KBH, ingen MM kontakt og hver deltager betaler for sig selv Der har dog været lidt flere henvendelser end jeg havde regnet med, så vil prøve at besvare alle så hurtigt som muligt hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 571 Skrevet 1. Juli Konstruktøren skrev, for 2 timer siden: Kunne godt være interesseret, hvor skal dette forgå henne og har i snakket om hvad det skal indeholde? (Jeg er ikke til M/M kontakt, men har haft sjove stunder med at være tre, før...og derved lidt erfaringer med den slags) //er i midt trediverne, rolig rar og har faldet over din profil før, hvorfor opslaget her vakte interessere, er fra kbh Lad mig endelig vide om ovenstående kunne passe sammen, Kærligst, konstruktøren Har sendt dig en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 571 Skrevet 2. Juli Mikej skrev, for 19 timer siden: Lyder spændende, hvornår ? Har sendt PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 557 Skrevet 2. Juli Kunne også godt være interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 571 Skrevet 2. Juli Ledelsen skrev, for 19 minutter siden: Kunne også godt være interesseret Har sendt dig en besked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PokeToMe 25 Skrevet 2. Juli Kunne også godt være interesseret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Nougatgren 17 Skrevet 3. Juli Det lyder som ren magi. Hvornår skal det foregå? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakoblaursen 100 Skrevet 4. Juli (edited) Candy Cane skrev, den 1.7.2024 at 14:07: Jeg ved ikke om det er tilladt at søge som GP, but here goes... Jeg har en gæst der godt kunne tænke sig at prøve DP med mig, så hvis du er mand der godt kunne tænke sig at prøve det også, så skriv gerne til mig Lyder sgu frækt; det er vel kørt af stablen nu? Redigeret 4. Juli af Jakoblaursen Stavefjel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 571 Skrevet 4. Juli (edited) Til dem som måtte være i tvivl, så tilbyder jeg kun blowjob med kondom dvs. jeg tilbyder IKKE superfransk Og til dem som kunne være interesseret i et DP setup, smid gerne en mail Redigeret 4. Juli af Candy Cane 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg