Hop til indhold

Ejby, Emma - Scam

Featured Replies

Skrevet

Jeg fandt en annonce der så spændende ud

https://annoncelight.dk/showad/404988

jeg fik kontakt og adressen var ved et hotel.

da jeg nåede frem fik jeg en besked om at vilkårene var ændret og nu skulle jeg betale forud til en “medarbejder”. Det kom selvfølgelig ikke til at ske og jeg kørte igen. Senere modtog jeg en besked om at jeg skulle indbetale 5300 til en konto for den tid jeg havde booket og ikke mødte op til. Hvis ikke jeg betalte ville sagen blive videregivet til inkasso

mon der er andre der har oplevet lignende?

Skrevet

nej men fald ikke for den slags tricks. bare ignorer dem.  

Skrevet

Jeg har også været i kontakt, men jeg er da glad for jeg ikke nåede at spilde min tid lige som TS. Jeg fik også adr på et hotel  H*n skriver på fejlfrit Dansk. Min kalender passede heldigvis ikke, så jeg faldt fra.. til alt held.

Surt @Hornybastard med den spildte tid, ang dit inkasso varsel, så foreslår jeg en sms om politi anmeldelse for afpresning. Så plejer de at stoppe:D

Skrevet

Det er nogle kendete svindeler der bruger annonce profil emma97 på AL.

Meld dem til politiet,  så kan de lave en aftale med dem :)

Redigeret af lille_peter

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har også været der for et års tid siden. Der var jeg så dum at bruge mit private nummer der er listet, så der fik jeg hele trusselsmøllen. Men jeg ignorerede, og hørte aldrig mere. De næres af de skrøbelige typer, desværre.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.