Hop til indhold

Hvad er jeres erfaring med en ekstra fyr?

Featured Replies

Skrevet

Vi tænder på tanken om hun bliver forkælet evt. af erotisk massage af en fremmede fyr, evt lidt alenetid først og jeg deltager senere.
hvad er jeres oplevelser med en fremmede fyr?
knus 

Skrevet

Jeg har for efterhånden mange år siden været Bull hos et par i en periode.

Til en start var jeg bare den der kom og hjalp med at bolle konen og så gik igen.

Men efter et stykke tid, lærte vi hinanden at kende og fik en øl eller kop kaffe bagefter, vi var også ude og spise sammen. Men det duede ikke vi kom for tæt på hinanden, rent socialt.

Skrevet

Jeg har været fast Bull ved et par i 10 år. Det går rigtig fint og jeg giver hende hvad de begge vil have.

Skrevet
Bullaarhus skrev, for 35 minutter siden:

Jeg har været fast Bull ved et par i 10 år. Det går rigtig fint og jeg giver hende hvad de begge vil have.

Er det noget du stadig gør? Vi begge er nysgerrig på en fræk men god oplevelse.

Skrevet

Har jeg også været i 10+ år - er på 2. par nu - det er super hyggeligt.. men pas på du ikke kommer for tæt som det også bliver skrevet ovenfor.. kan ødelægge det hele.. 

Skrevet

Jeg har også prøvet det setup nogle gange, men dog uden at jeg kom rigtig tæt på manden. Det handlede mest om at parret tændte på at hun fik sexuel opmærksomhen og blev begæret af en fremmed mand. 

Hvis det er en lækker kone du har, så skriv gerne en pb

Skrevet
Zulla skrev, for 10 timer siden:

Vi tænder på tanken om hun bliver forkælet evt. af erotisk massage af en fremmede fyr, evt lidt alenetid først og jeg deltager senere.
knus 

Jeg har erfaring med det I efterlyser viden om. Det hele handler om tillid, styr på aftalerne og hvad der må indgå i seancen. 
Men når det er sagt kan det virkelig være en dejlig oplevelse og hvis kemien er god kan man virkelig få en nydelse der er fantastisk. 
Kan varmt anbefale jer at prøve det af, men husk at stille betingelser op. vigtigt at der ikke bliver overskredet de grænser I har. Efter nogle gange kan det sagtens være at grænserne bliver rykket, men det må mavefornemmelsen fortælle jer. 
Men det kan virkelig være himmelsk ;-) 

Kh YNWA

Skrevet
Zulla skrev, for 12 timer siden:

knus 

Har I prøvet at gå i swingerclub - her kan man lave forskellige konstellationer uden at involvere sig for meget eller vide meget om hinanden på forhånd - og ankommer I som par er det som regel nemt at lave partnerbytte - evt. i samme rum. Første gang behøver I evt. ikke deltage i noget, men blot gå lidt rundt og studere, hvad der kan foregå og en aften kan udvikle sig - måske vil din kone gerne lige pludselig være centrum i et gangbang, hvor du styrer forløbet og holder de mest påtrængende fyre lidt på afstand ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.