Hop til indhold

Monica Aalborg STOP det kan ikke blive værre

Featured Replies

Skrevet

Er netop kommet ud fra er besøg 

https://annoncelight.dk/showad/405205

må måtte lige sætte mig ned , for at komme mig over en katastrofe ..  Jeg troede at jeg havde prøvet toppen af poppen af det mest skrækkelig besøg . Meb denne tur slog godt nok det hele ..

betalte for 45 min plus kys 1200 , var ude efter 15 min , og 3 hurtige kys .. Plus jeg har så ondt i bollerne efter hun med turbo fart inden man har lagt sig i sengen , hiver og flår i banditten selv inden den overhovedet blev stiv ..  At bette fyr overhovedet vågnede , skyldes nok at han troede at var kommer ind i en centrifuge , og bare ville ud .. 

Spild hverken jeres tid , penge , eller gode humør på et besøg hos denne pige .. 

Hun kom med de mest falske turn off stønne lyd , det her går kun ud på penge og få folk ud igen …. Jeg var ikke engang ude , før hun var på telefonen , og melde klar til næste … 

Det er pigen på annoncen , men hun er her ikke for glæde nogen .. Retter kun ødelægge ens humør 

Skrevet

Hun ser godt ud , men jeg kan kun sige det samme som EddieM, hun er som en maskine som skal have en færdig hurtig , så det med at få alt den tid man har betalt for kan man godt glemme hos hende , og midt i det hele stopper hun mig og siger hvis du vil have ekstra så skal jeg have penge nu , første og sidste besøg der for mig ... er der flere her som har oplevet det sammen ?

Skrevet

Det er en skam fordi hun ser ret lækker ud- men det er ret irriterende det der  ”hurry up baby”

Redigeret af Le courvoisier

Skrevet

Jeg stemmer i her, og kan slet slet ikke anbefale hende desværre. Lækker pige, og det er vidst det jeg kan sige positivt om hende. Hendes tilgang til jobbet gør det bare ret meget utiltrækkende, så kan det "lækre" være ligegyldigt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.