Ana_nass89 89 Skrevet 30. Juni Hej med jer. Jeg er nysgerrig på verden BDSM og vil gerne læse mig ind i det. Måske kender i gode bøger? Mvh. Ana. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 30. Juni Maria Marcus. Den frygtelige sandhed. En bog om masokisme. Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 30. Juni Har du profil på fetlife? Der vil du kunne finde en masse beretninger fra folk i BDSM miljøet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tag// 7 Skrevet 1. Juli Skønlitteratur. Her er et bud på lidt skønlitteratur med BDSM som grundlæggende tema. De er rangordnet efter min favoritstaus i reolen. De første tre er med mandlig m, Kvindelig S, de to sidde omvendt. Desværre kender jeg ikke til kvalificeret faglitteratur. God læsning. Første Kærlighed af Mark Cholodenko Venus i Pels af Leopold von Sacher-Masochs Almost Transparent Blue af Rye Murakami O's Historie af Pauline Reage Belle de Jour af Joseph Kassel 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ana_nass89 89 Skrevet 1. Juli tag// skrev, for 32 minutter siden: Skønlitteratur. Her er et bud på lidt skønlitteratur med BDSM som grundlæggende tema. De er rangordnet efter min favoritstaus i reolen. De første tre er med mandlig m, Kvindelig S, de to sidde omvendt. Desværre kender jeg ikke til kvalificeret faglitteratur. God læsning. Første Kærlighed af Mark Cholodenko Venus i Pels af Leopold von Sacher-Masochs Almost Transparent Blue af Rye Murakami O's Historie af Pauline Reage Belle de Jour af Joseph Kassel Tusind tak. Om Bibliotikar vil ser mærkeligt på mig når jeg spørger efter disse bøger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ana_nass89 89 Skrevet 1. Juli Lauersen skrev, den 30.6.2024 at 10:08: Har du profil på fetlife? Der vil du kunne finde en masse beretninger fra folk i BDSM miljøet. Nej men det skal jeg så inhent at gøre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 1. Juli Ana_nass89 skrev, for 12 timer siden: Tusind tak. Om Bibliotikar vil ser mærkeligt på mig når jeg spørger efter disse bøger? Det er vist en del år siden man behøvede at involvere en bibliotekar. Du kan bare finde bøgerne på bibliotekets hjemmeside og bestille dem. En anbefaling er 120 dage i Sodoma af Marquis de Sade. https://bibliotek.dk/materiale/120-dage-i-sodoma_donatien-alphonse-francois-de-sade/work-of:870970-basis:22317253?type=bog 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg