Hop til indhold
Guest TboneDK

KBH Pige

Recommended Posts

Guest TboneDK

Lagde vejen forbi hende i går: http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=18947

 

Hendes profil sagde at hun arbejde 2 datoer, som var overstået, så sendet en sms, og hørte om hun var frisk på noget i dag?

- Der kom hurtigt en sms retur, at hun var på ..

 

Vi aftale hvad der skulle aftales, og jeg kørte til Østerbro - til en lejlighed hun låner af en vendinde (Hun er selv fra Århus)

 

Ganske pæn pige, alm. og med nogle pænt store (ikke helt faste) bryster, lidt tusser og ring i det ene bryst, langt mørkt hår, og sødt ansigt.

 

Startede med at bestille en ½ time, som koster 1000.- - hun tilbød så Kys & Mega oven i for yderligt 400.- .. Så jeg smed 1400.- for en ½ time, som jeg egentligt syntes er for dyrt, iforhold til marked.

 

Fik en ok blow uden, hvor hun flere gange tog den så dybt hun nu kumme, men har nu prøvet det dybere, men kunne se at hun næsten "kvaltes" i den, så det var dybt nok for hende ;-)

ca. 10 min. blow, hvorefter jeg fik hende ned på ryggen og begyndte at slikke hende. Hun var ren & lækker, så god start på det (desværre har man været udenfor dem, hvor man bare IKKE kan gennemføre den slags)

 

Hun stønnede, og efter lidt tid, bad hun mig om at bruge fingerne imens jeg slikkede hende - Jo tak, jeg finger kneppede hende lidt, og kunne ud fra hendes reaktion, mærke at det ikke gjorde noget at jeg "ramte" det andet hul.

Jeg fik fugtet 2 fingre, og imens jeg slikkede hende, gled der en finger i begge huller, hvilket helt tydeligt var med til at ophidse hende yderligt, og inden længe kom hun i en ordentlig rystetur.

- Hun fik hurtigt et gummi på drengen, og jeg kneppede hende dybt, imens hendes ben røg i vejret - og hun nød tydeligt at blive stødt i bund, lige efter hun var kommet.

 

Efter sexen, var de ca 30 min gået, og jeg fik vådservietter og hvad der høre til, fik tøj på og smuttede ud i bylivet igen.

 

Det var ikke 1.400 kr værd, men det er ikke ensbetydende med det var dyrt, det var ikke profff (og det er ment på den gode måde) men, stadig for dyrt, ikke rigtigt GFE, og det fåes lige så godt & billigere andre steder, men sød er hun da ;-)
294226.jpg
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...