Hop til indhold
Joey Joe Joe

Larita i Aarhus - der er bedre muligheder

Recommended Posts

Besøgte tidligere i dag denne unge kvinde. Jeg må sige, det var en stor skuffelse. Hun er meget sexet ja - og billeder er af hende.

https://annoncelight.dk/showad/393549

Først og fremmest synes jeg det er for dårligt at reklamere med sådan et par bryster - og så må man ikke røre ved dem. Som i overhovedet ikke. Fordi de er ømme efter at ha fået silicone ind.

Hun duftede ikke ligefrem godt. Og det til trods for min aftale var lavet over to timer før. Og jeg bekræftede den 45 min inden.

Det var kun ganske kort, jeg må slikke hende ungpigefisse. Inden da et intetsigende blowjob hun ikke gad.

Efter mindre end ti minutter begyndte hun at sige "finito" og finish now. Hele tiden havde hun armene så hun kunne afværge et forsøg på at røre hendes bryster. Hvilket jeg ikke ville gøre, når hun nu havde sagt nej. Under hele den halve time var hun så truntesur, så jeg har aldrig oplevet noget lign. Straks efter jeg havde sagt finito til hende - skulle der snakkes telefon. Jeg var nu ikke finito, men der gad jeg ikke mere.

Man bliver sgu godt nok sur over sådan en service. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det værste er al det penge man bruger på sådan nogle oplevelser- det er nogle piger ligeglade med :wacko: Jeg har også haft lignende oplevelser.

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er åbenlyst, at hun ikke selv styrer telefonen og bare er her for at tage i mod og tjene penge til bagmanden……,

Jeg har været hos hende, virkelig smuk, og nød den unge smukke krop…, men intet engelsk, ingen viden om hvad der var aftalt….hun var dog sød og lækker…, men ikke her uden “hjælp”……,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...