Hop til indhold

Aisha i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Jeg var forbi Aisha i dag. Hun er før blevet beskrevet herinde. 
https://annoncelight.dk/showad/245948

Det var en lidt blandet oplevelse. Hun er en køn ung pige, og hun var slet ikke så “pyntet” som billederne på hendes annonce.

Jeg bruger ofte en penisring, og det var hun ikke helt tilfreds med. Det blev kommenteret, at det ikke var nødvendig, og at pikken blev farvet. Desuden blev den så tyk, at hun kun kunne give et blow på selve hovedet. Hun ville også selv styre selve sexagten, fordi den ikke skulle helt ind. Alt sammen noget jeg sagtens kan forstå, hvis det ikke lige var fordi jeg har en lille pik. Den er ikke mere end små 13 cm (mere præcist 12.785) og diameteren er godt 4 cm. Det ville være at skamrose den, hvis man mener, den er for stor. 

og så dummede jeg mig. Jeg havde et stærkt bolcher i munden, da vi tog en 69’er.  Det kunne hun ikke så godt lide. Tanketorsk fra min side - det blev lige friskt nok for hende, hvilket jeg godt kan forstå. 

Tror ikke, at kemien var der. Jeg er nok ikke helt hendes type. 

men det skal siges, at hun var serviceminded, sød og venlig. Hun gav også et fabelagtigt blow, som var med gummi, og hun er også dejligt stram, selv med min lillefyr. 

kunne jeg finde på at besøge hende igen. Ja, det kunne jeg, for jeg synes, at hun er supergod til at sexe. Jeg skal også nok huske, at jeg ikke skal have et stærkt Hals bolcher i munden, når jeg gerne vil slikke hende. 

Skrevet
fliphans skrev, for 5 timer siden:

Det var en lidt blandet oplevelse. Hun er en køn ung pige, og hun var slet ikke så “pyntet” som billederne på hendes annonce.

Jeg bruger ofte en penisring, og det var hun ikke helt tilfreds med. Det blev kommenteret, at det ikke var nødvendig, og at pikken blev farvet. Desuden blev den så tyk, at hun kun kunne give et blow på selve hovedet. Hun ville også selv styre selve sexagten, fordi den ikke skulle helt ind. Alt sammen noget jeg sagtens kan forstå, hvis det ikke lige var fordi jeg har en lille pik. Den er ikke mere end små 13 cm (mere præcist 12.785) og diameteren er godt 4 cm. Det ville være at skamrose den, hvis man mener, den er for stor. 

og så dummede jeg mig. Jeg havde et stærkt bolcher i munden, da vi tog en 69’er.  Det kunne hun ikke så godt lide. Tanketorsk fra min side - det blev lige friskt nok for hende, hvilket jeg godt kan forstå. 

men det skal siges, at hun var serviceminded, sød og venlig. Hun gav også et fabelagtigt blow, som var med gummi, og hun er også dejligt stram, selv med min lillefyr. 

kunne jeg finde på at besøge hende igen. Ja, det kunne jeg, for jeg synes, at hun er supergod til at sexe. Jeg skal også nok huske, at jeg ikke skal have et stærkt Hals bolcher i munden, når jeg gerne vil slikke hende. 

Aisha er Aisha ligesom du skriver er også sådan jeg husker hende. Godt nok lang tid siden jeg har besøgt hende.

Hun er en lækker pige der ved hvad hun vil.

Men Aisha er faktisk en rigtig sød  og dejlig pige. Jeg syntes også hun er en flot pige.

Der er noget fantastisk over Aisha. 

Redigeret af TT123

Skrevet

Har besøgt hende i mange år efterhånden. Vi har mega god kemi, hvilket nok er et must for at få fuld valuta med Aisha.

Og så er hun sindssygt smuk og sexet. Jeg er dog sjældent i jylland hvor hun oftest holder til, derfor går der lidt langt imellem besøgende. Men absolut en topklasse pige, man bare skal lade bestemme slagets gang…..så skal det nok blive godt :smile:

Skrevet
fliphans skrev, den 29.6.2024 at 16:21:

Jeg har besøgte Aisha flere gang og altid været tilfreds . Hun er en dejlig pige , med kant . Og hun ved Hvad hun vil . 
men skal være lidt forsigtig i starten til men kender hende . Men ikke for forsigtig . 
jeg synes at du skal prøve igen , hun er sød og sexet . Og meget åben .

Redigeret af Betelgeuse1965#2

Skrevet

Hvad er det med alle de giga siliconelæber mange GP får lavet. Det er virkeligt usexet imø.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.