Hop til indhold

Skagen i juli

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som ved om der er nogle skønne piger/kvinder at besøge i Skagen (eller meget tæt på Skagen) her i juli?

Eller om der er nogle spændende events deroppe?

Skrevet

Hellerup ugen -uge 29 

om der er skønne piger at besøge til den tid er uvist. Tjek annoncelight for Nordjylland og underrubrik : Skagen dagene op til du skal være der. God fornøjelse. 

Skrevet

Jeg har arbejdet i Skagen i et par sommermåneder, godt nok for 10-12 år siden. Men tror det stadig er således, at der er mange frustreret kvinder der er alene i sommerhus, som er mere en villige til, at mærke en mand.

Bare klø på ;) god fornøjelse.

Skrevet

Findes der Thai massage deroppe ? Jeg har ikke selv set/bemærket noget i den retning når jeg har været deroppe ?

Jeg tager derop til Skagen Festival i den kommende weekend - fast tradition :-)

Skrevet

Jeg lægger selv til ved skagen i uge 29. Håber at kunne få besøg på havnen af en lækker GP. Så kigger dagligt på AL, dog stadig uden held.  Hvis nogen ved eller hører om nogle piger der skal derop, så giv endelig besked :)

Skrevet

For 4-5 år siden var jeg også til festival i Skagen, - da var der en annonce på Al, 2 thai piger havde lejet et sommerhus mellem Skagen og Gl Skagen. Det var nu meget hyggeligt, og de havde travlt med at servicere. Så søg, og du skal finde, -måske.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.