Hop til indhold

Har nogen haft besøg af "DANSK SPRØJTE QVINDE"??

Featured Replies

Skrevet

Jeg har indtrykket af hun er meget speciel. Her er et link fra andre som har forsøgt sig med hende.

Har selv prøvet hvor jeg til sidst opgav da jeg pludselig skulle betale depositum for at hun vil komme til mit hotel i Kbh. Det nævnte hun ikke noget om, da vi lavede aftalen. Blev så i øvrigt svinet til og kaldt useriøs. Useriøs, tja jeg sad klar på hotellet med pengene til hende. SÅ kan man vel ikke blive mere seriøs.

Har set lignende anmeldelser, så hvis du graver lidt i forum her, så finder du mere. Men det hun har som sagt skiftet navn og annonce flere gange, så de er ikke sammenhængende.

Og ja hun har kaldt sig mange ting her inde. Har været af og på i hvert fald de sidste 10 år.

Redigeret af elcon71

Skrevet

Ja:

Du skal være forberedt på lidt af et chok, når du ser hendes ansigt. Hun er meget langt fra at være pæn.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.