Hop til indhold

Recommended Posts

Fri fugl skrev, den 29.6.2024 at 22:37:

" .. hvilken by hun holder til i ?"

Jeg bestemte mig til at checke stedet :P - obs! Hun vil gerne have et telefonopkald. Og hun ville også gerne lige se mig an på den modsatte side af vejen inden jeg fik den endelig adresse, som er i Aalborg 

Der er tale om en moden dame med lidt facon, som billederne også antyder. Men jeg synes hun var ganske velholdt og køn.

Jeg fik den fulde pakke til en rimelig pris. Hun gav en fin mellemhård massage med fin pirring undervejs og dejlig body to body.

Sluttede af med blow og sex.

Det var godkendt og jeg kommer igen. :-)

/Silver

Redigeret af Silverback

Del dette indlæg

Link til indlæg
Silverback skrev, for 9 timer siden:

Jeg bestemte mig til at checke stedet :P - obs! Hun vil gerne have et telefonopkald. Og hun ville også gerne lige se mig an på den modsatte side af vejen inden jeg fik den endelig adresse, som er i Aalborg 

Der er tale om en moden dame med lidt facon, som billederne også antyder. Men jeg synes hun var ganske velholdt og køn.

Jeg fik den fulde pakke til en rimelig pris. Hun gav en fin mellemhård massage med fin pirring undervejs og dejlig body to body.

Sluttede af med blow og sex.

Det var godkendt og jeg kommer igen. :-)

/Silver

Det lyder godt - hun må ha et besøg :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
6enjoy skrev, for 3 timer siden:

Er blow med eller uden filter(kondom). Hvis uden kan man så måske købe det hele uden ^_^

Jeg fik lov til at tilkøbe alt uden.

/Silver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Silverback skrev, den 25.9.2024 at 19:33:

Jeg fik lov til at tilkøbe alt uden.

/Silver

Snakker hun godt engelsk måske dansk . hvordan er hendes priser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...