Hop til indhold

Dilarah Bombshell/kristin - Bollefabrikken

Featured Replies

Skrevet
Crabman skrev, for 5 timer siden:

Nogen der har besøgt den nye pige på profilen, Dilarah? Hun var her for et par måneder siden også tror jeg.

Ja. Hun var mit andet besøg i Herlev. Altså for få måneder siden. Nu husker jeg ikke detaljerne fra besøget, men nu hun er her igen, har jeg faktisk planlagt at gentage :)

Så anbefaling herfra.

Mvh. Nice and easy.

Skrevet
  • Author
Nice and easy skrev, for 1 minut siden:

Ja. Hun var mit andet besøg i Herlev. Altså for få måneder siden. Nu husker jeg ikke detaljerne fra besøget, men nu hun er her igen, har jeg faktisk planlagt at gentage :)

Så anbefaling herfra.

Mvh. Nice and easy.

Okay tak. 

Ved godt man ikke skal forvente GFE på stedet der. Har været der en enkelt gang før. Men kan du huske om indlevelsen var der en smule fra hendes side af, eller skal man bare tage det for hvad det er? 

Skrevet
Crabman skrev, for 5 minutter siden:

Men kan du huske om indlevelsen var der en smule fra hendes side af, eller skal man bare tage det for hvad det er? 

Jeg husker egentlig kun, at hun gav mig glæde. Det var lidt før jeg selv begyndte at dele ud af mine oplevelser her på site'et.

Mvh. Nice and easy.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.