holstebronx 7415 Skrevet 16. Februar, 2014 Ja som overskriften fortæller, jeg er ude efter nogle ideer til hvad man kan lave indenfor pirrings verden. Alt fra top til tå, til ham / hende. Håber på nogle gode bud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 16. Februar, 2014 hvad der pirrer den enkelte er så forskelligt som nat og dag *gg* jeg kan kun svare for mig selv... sprøjteorgasmer... det pirrer mig og giver mig lyst til... alting *gg* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 16. Februar, 2014 En der kan bringe mig til "lige før" - så stoppe igen - få mig der til igen osv. indtil hun endelig lader mig komme. Det er orgasme for mænd, så det vil noget! ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. Februar, 2014 (edited) @ Jasmin Selvfølgelig Men ja, bare nogle gode forslag hvis ikke jeg kan bruge dem er der sikkert nogle andre som kan Redigeret 16. Februar, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg